نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۰

فروش کنسول خانگی Wii U نینتندو در کشور ژاپن از مرز ۲.۵ میلیون دستگاه گذشت

با نگاه کردن به فروش کلی دو کنسول پلی‌استیشن 4 و Wii U در سراسر جهان، متوجه خواهیم شد کنسول نینتندو فاصله زیادی با کنسول سونی دارد. با این حال براساس آمار جدید منتشرشده،  فروش این دو کنسول در کشور ژاپن «تقریبا» به یکدیگر نزدیک شده است. با زومجی همراه باشید.

براساس آمار فروش جدید منتشرشده، فروش کنسول Wii U در کشور ژاپن اخیرا از مرز ۲.۵ میلیون نسخه گذشته است. اگر بخواهیم آمار دقیق را اعلام کنیم، فروش کلی کنسول نسل هشتمی نینتندو در این منطقه تا امروز به رقم ۲.۵۰۸.۳۱۲ هزار کنسول رسیده است.

با نگاهی بر آمار فروش این کنسول در هشت ماه اخیر، متوجه خواهیم شد درطول این چند وقت تنها ۵۰۰ هزار کنسول Wii U به فروش رفته است. به‌صورت کلی، فروش Wii U درژاپن درطول دو سال به ۲.۵ میلیون نسخه رسیده است. با این حال در حالی که حدود یک سال و نیم از عرضه کنسول پلی‌استیشن 4 می‌گذرد، فروش کنسول نسل هشتمی سونی در این منطقه به صورت دقیق ۱.۶۷۹.۵۳۷ هزار است.

اگر آمار فروش این دو کنسول به همین شکل پیش برود، سونی تا چندوقت دیگر با کنسول خود از نظر فروش می‌تواند از نینتندو پیشی بگیرد. با این حال باتوجه به این‌که میزان اختلاف فروش کنسول‌ها در آمار هفتگی زیاد بالا نیست، برای رخدادن این اتفاق باید چند وقتی صبر کنیم.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده