نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

نسخه ریمستر بازی‌های Heavy Rain و Beyond: Two Souls با قیمت ۴۰ دلار عرضه می‌شود

پیش از معرفی و عرضه بازی کاملا جدید استودیو کوانتیک دریم برای کنسول پلی‌استیشن 4، اوایل سال ۲۰۱۶ علاقه‌مندان می‌توانند نسخه بازسازی شده دو بازی اخیر این استودیو را بر روی این کنسول تجربه کنند. اخیرا قیمت این کالکشن در شعبه فرانسه خرده فروش آمازون درج شده که برای مشاهده جزئیات توجه شما را به ادامه جلب می‌کنیم.

نسخه بازیسازی شده مجموعه بازی‌های کوانتیک دریم که شامل دو بازی Heavy Rain و Beyond: Two Souls می‌شود، قرار است پیش از تابستان سال آینده میلادی عرضه شود.

در زمان معرفی این کالکشن، کوانتیک دریم قیمت و تاریخ انتشار آن را اعلام نکرد، اما مشخص شد این دو بازی از نظر گرافیکی ارتقای زیادی خواهند یافت.

با این حال خرده فروش آمازون و شعبه فرانسه آن اخیرا دست‌ به‌ کار شده و در لیست بازی‌های خود اعلام کرده کالکشن بازی‌های کوانتیک دریم با قیمت ۴۰ دلار عرضه خواهد شد. اگر این قیمت به صورت رسمی تایین شود و براساس وعده‌های سازندگان گرافیک بازی هم دست‌خوش تغییرات فراوانی شود، ارزش این مجموعه برای خرید بیشتر و بیشتر می‌شود.

پاییز امسال سونی در کشور فرانسه و شهر پاریس کنفرانسی را برگزار خواهد کرد. استودیو کوانتیک دریم که در این کشور بنا شده، به احتمال بسیار زیاد در این کنفرانس حضور پیدا خواهد کرد و اطلاعات بیشتری را از این مجموعه با طرفداران درمیان خواهد گذاشت. علاوه بر این، احتمالا در این کنفرانس شاهد رونمایی پروژه جدید این استودیو برای کنسول پلی‌استیشن 4 خواهیم بود.

منبع: The Games Cabin


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده