نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

تاریخ انتشار احتمالی‌ Mafia 3 مشخص شد

خرده فروشی معتبر گیم‌استاپ، تاریخ انتشار احتمالی بازی بسیار مورد انتظار مافیا ۳ را مشخص کرد. بنابه گفته این وب‌سایت، قسمت سوم مجموعه بازی‌های جهان-آزاد مافیا در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۶ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) منتشر خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

فروشگاه آنلاین گیم‌استاپ، که یکی‌ از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های آنلاین بازی و کنسول به حساب می‌آید، سه ‌شنبه، ۲۶ آوریل ۲۰۱۶ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) را تاریخ انتشار بازی Mafia 3 اعلام کرد. این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد.

چندی پیش و در جریان نمایشگاه گیمزکام، قسمت جدید بازی مافیا معرفی‌ شد. بازیکنان در این قسمت کنترل لینکلن کلی، سرباز سابق جنگ ویتنام را بر عهده می‌گیرند که به دنبال انتقام از مافیای ایتالیایی است. اتفاقات بازی در سال ۱۹۶۸ و در شهر نیو اورلئان جریان دارد. یکی‌ از ویژگی‌های جالب بازی، قابلیت به دست گرفتن کنترل قسمت‌های مختلف شهر که در اختیار گروه رقیب است، خواهد بود. همچنین کلی قابلیت این را دارد که کنترل بخش‌هایی از شهر را که از چنگ دشمنان در آورده به  دوستان خود (کاساندرا، برک و شخصیت معروف این مجموعه، ویتو اسکالتا) بدهد.

دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720 | دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

مافیا ۳ توسط هنگر ۱۳، تیمی جدید متشکل از اعضای سابق بخش چک استودیو توکی (که وظیفه ساخت Mafia: The City of Lost Heaven و Mafia 2 را بر عهده داشت) ساخته می‌شود. اگر تاریخ منتشر شده توسط وب‌سایت گیم‌استاپ درست باشد، طرفداران این مجموعه نباید مدت زمان زیادی برای تجربه قسمت سوم این سری پرطرفدار صبر کنند.

منبع: Game Idea List


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده