نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

بازی موبایل ژاپنی Monster Strike به درآمد خیره‌کننده‌ ۴ میلیون دلار در روز رسیده است

بعضی از بازی‌های موبایل ارقامی نجومی را روانه‌ی جیب تولیدکنندگان‌شان می‌کنند. یکی از این بازی‌ها Monster Strike است؛ اثری که در ماه‌های اخیر، روزانه بیش از ۴ میلیون دلار را نصیب سازندگان‌اش کرده است. در ادامه‌ی خبر با زومجی همراه باشید.

بازی موبایل Monster Strike به‌تازگی به نتایجی فوق‌العاده دست پیدا کرده است. این بازی اکشن-نقش‌آفرینی که توسط دست‌اندرکاران شبکه‌ی اجتماعی Mixi ساخته شده، در فاصله‌ی یکم آپریل تا سی‌ام ژوئن امسال حدود ۳۸۷ میلیون دلار درآمدزایی داشته است؛ یعنی به‌طور میانگین نزدیک به ۴.۲ میلیون دلار در هر روز.

Monster Strike به دسته‌ی بازی‌های رایگان (Free to Play) تعلق دارد و مانند آثار مشابه در صورت خرید آیتم توسط بازیکنان، جهت پیشرفت سریع‌تر و تقویت جایگاه‌شان، بحث هزینه برای آن مطرح می‌شود. بهره‌گیری از حالت همکاری چند-نفره (Co-Op) یکی از ویژگی‌های اصلی این اثر است که در آن، تا چهار نفر می‌توانند در کنار یکدیگر به بازی بپردازند.

Monster Strike Game

بخش عمده‌ی بازیکنان Monster Strike را ژاپنی‌ها تشکیل می‌دهند، اما این اثر برای ساکنین سایر کشورها هم عرضه شده است. در همین راستا، گروه Mixi در نظر دارد که برای معرفی هرچه بهتر ساخته‌اش در دیگر نقاط دنیا، یک کمپین بازاریابی بزرگ را در غرب برگزار کند. این در حالی است که Monster Strike در چین وضعیت جالبی ندارد.

قرار است در آینده نسخه‌ای از بازی فوق برای کنسول دستی Nintendo 3DS منتشر شود؛ ضمن اینکه ساخت یک انیمه (انیمیشن ژاپنی) از آن در دستور کار قرار دارد. Monster Strike در حال حاضر برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS قابل دریافت است.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده