نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۰

نحوه ثبت نام برای آزمایش نسخه بتای بروزرسانی پلی‌استیشن 4

کمپانی سونی برنامه‌ای‌ برای آزمایش نسخه جدید بروزرسانی سیستم پلی‌استیشن 4 آغاز کرده است که در آن کاربران می‌توانند با ثبت نام در این برنامه، نسخه آزمایشی‌ بروزرسانی نسخه 3.0 پلی‌استیشن را آزمایش کنند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بنا بر گزارش وب‌سایت پلی‌استیشن بلاگ، نسخه آزمایشی‌ بروزرسانی بعدی پلی‌استیشن 4 که یک بروزرسانی بزرگ با ویژگی‌های بسیار زیادی خواهد بود در اوایل ماه سپتامبر میلادی (نیمه دوم شهریور ماه) منتشر می‌شود و هم اکنون کاربرانی که می‌خواهند این نسخه آزمایشی‌ را تجربه کنند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی‌ پلی‌استیشن، در این برنامه ثبت‌نام کنند. تنها چیزی که کاربران برای این ثبت نام نیاز دارند، یک دستگاه پلی‌استیشن 4 متصل به اینترنت و یک حساب شبکه پلی‌استیشن است.

برای ثبت‌نام در این برنامه کاربران فقط نیاز است که نام حساب شبکه پلی‌استیشن خود را وارد کنند و به سونی اطلاع دهند که آیا می‌خواهند در نسخه‌های آزمایشی‌ آینده نیز مشارکت داشته باشند یا خیر. با این حال با انجام این کار، شما صد در صد در لیست آزمایش‌کنندگان نسخه بتا قرار نخواهید گرفت زیرا به گفته سونی، فقط تعداد محدودی از کاربران برای این برنامه انتخاب می‌شوند. همچنین سونی پیشنهاد کرده که کسانی‌ که در این برنامه ثبت نام می‌کنند، حسابی‌ هم در فروم رسمی‌ پلی‌استیشن برای خود ایجاد کنند تا در صورت قبولی بتوانند نظرات و پیشنهادات خود را در مورد این نسخه آزمایشی‌ به سونی اعلام کنند.

کسانی‌ که در این ثبت‌نام توسط سونی پذیرفته شوند و نسخه آزمایشی‌ بروزرسانی را نصب کنند، در هر زمانی‌ و در صورت نارضایتی از این نسخه آزمایشی‌، می‌توانند نسخه فریمور پلی‌استیشن 4 خود را به نسخه فعلی ۲.۵۷ بازگردانند. هنوز هیچ اطلاعاتی‌ در مورد اینکه این دوره آزمایشی‌ چه مدتی‌ طول خواهد کشید و سونی چه زمانی‌ این بروزرسانی را برای عموم کاربران منتشر می‌کند اعلام نشده است.

همچنین، کماکان هیچ‌گونه اطلاعات رسمی‌ای از ویژگی‌های جدید این بروزرسانی در دست نیست و ما نمی‌دانیم که چه ویژگی‌هایی این بروزرسانی را به یک بروزرسانی بزرگ تبدیل خواهد کرد. چندی پیش شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر این‌که بروزرسانی نسخه 3.0 پلی‌استیشن 4، قابلیت استریم بازی به صورت مستقیم برروی یوتیوب، پشتیبانی از سرویس ویدیو توییتر و بخشی به نام انجمن‌ها را به این دستگاه اضافه خواهد کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده