نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

فیلمبرداری فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی‌ به پایان رسید

فیلم جدید ابر قهرمانی کمپانی مارول، کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی‌، به صورت رسمی‌ به فیلمبرداری ۵ ماهه خود پایان داد. با زومجی و جزیئات خبر و تماشای عکس‌هایی از سر صحنه فیلمبرداری این فیلم همراه باشید.

کار فیلمبرداری فیلم کاپیتان امریکا: جنگ داخلی‌ کمپانی مارول که توسط برادران روسو کارگردانی می‌شود به اتمام رسید.فیلمبرداری این فیلم، ۵ ماه طول کشیده بود.

همچنین پس از اعلام این خبر، یکی‌ از کاربران وب‌سایت رددیت، عکس‌های جدیدی از بازیگران این فیلم از سر صحنه فیلمبرداری در لایپزیگ آالمان منتشر کرد. در این عکس‌ها ما می‌توانیم پاول راد در نقش مرد مورچه‌ای را در کنار کاپیتان آمریکای کریس اوانز مشاهده کنیم. همچنین بیوه سیاه اسکارلت جوهانسون و وار ماشین دون چیدل در کنار مرد آهنی رابرت داونی جونیور نیز در این عکس‌ها مشاهده می‌شوند.

Captain America: Civil War   

Captain America: Civil War

Captain America: Civil War

Captain America: Civil War

چندی پیش نیز، عکسی‌ منتشر شده بود که بنا به ادعای منتشر کننده، عکس تام هالند در لباس مرد عنکبوتی بود. اما چون صورت وی معلوم نبود، شمایل مرد عنکبوتی تام هالند کماکان برای طرفداران یک معما باقی ماند و این‌طور که به نظر می‌رسد برای دیدن وی در لباس مرد عنکبوتی باید تا زمان انتشار فیلم جدید کاپیتان آمریکا صبر کنیم .

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی‌ که برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) در آمریکا برنامه ریزی شده است توسط آنتونی و جو روسو کارگردانی می‌شود. وظیفه نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده کریستوفر مارکوس و استفان مک‌فریلی بوده است.

منبع: Comic Book Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده