// شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۰

رای‌گیری برای ورود بازی ایرانی «قهرمان ما» به استیم آغاز شد

بازی ایرانی «قهرمان ما» که توسط استودیو آنو در سبک اشاره و کلیک تولید شده، حال برای ورود به شبکه جهانی استیم به آرای شما نیاز دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

این بازی ایرانی در سبک ماجرایی و اشاره کلیک توسط استودیو آنو تولید شده است. َ«قهرمان ما» پارسال برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و با توجه به پتانسیل بالای این بازی در Steam، آماده ورود به عرصه بازار جهانی شد. داستان بازی از این قرار است که آرامش شهر Big City دستخوش درگیری‌های یک پروفسور دیوانه شده و در فاضلاب زیر شهر اتفاقات عجیب و غریبی رخ داده است. مایعات فاضلاب تغییر قیافه داده و در شهر پراکنده شده‌اند. به صورت خیلی اتفاقی جکی لوله بازکن ساده و دست وپاچلفتی، درگیر این اتفاقات و موجودات عجیب و غریب می‌شود که در حال پیشروی هستند.

در این بازی شما در نقش جکی باید جلوی ادامه این حوادث را بگیرید؛ آنچه که سبب موفقیت بازی گشته، چالش های گوناگون آن است. در طول بازی به محیط‌های مختلفی در شبکه فاضلاب برخورد می‌کنید که باید موانع موجود در هر مرحله را با تفکر و سرعت عمل برطرف کنید. لازم به ذکر است نسخه ی بین المللی این بازی شامل ویژگی های جدیدی می باشد.

برای شرکت در رای گیری می‌توانید از لینک‌های زیر اقدام کنید:

STEAM
ثبت مشخصات برای شرکت در قرعه کشی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده