نویسنده: Zoomg Team
// شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

شایعه: پورت شدن بازی Counter Strike Global Offensive Source 2

سری بازی‎های Counter Strike را می‎توان جزو محبوب‎ترین بازی‎های سبک شوتر آنلاین دانست؛ سری‎ای که با عرضه نسخه‎های موفق توانست وَلو را بر سر زبان‎ها بیاندازد. بعد از گذر چند سال از عرضه نسخه GO، حال به نظر می‎رسد استودیو سازنده، در حال پورت نسخه Global Offensive Source 2 است. با زومجی و جزئیات خبر همراه شوید.

قبل از مطلع شدن از هر چیزی، لازم به ذکر است که این خبر، از سوی منابع رسمی (همچون: انجمن نئوگف یا وب‎سایت های منبع) منتشر نشده است؛ پس از همین ابتدا لازم است بگوییم که احتمال صحت آن، «بسیار کم» است. اما به‎تازگی در فضای مجازی، شاهد حرف و حدیث‎هایی درباره پورت شدن بازی Counter Strike Global Offensive Source 2 بوده‎ایم.

منبع این شایعه، فردی است از انجمن ردیت که ادعا می‎کند موفق شده در جریان برگزاری نمایشگاه ESL One 2015 با برخی از بازیکنان حرفه‎ای بازی Counter Strike Global Offensive صحبت کند. او می‎گوید که این بازیکنان حرفه‎ای معتقداند که وَلو در حال پورت کردن Counter Strike Global Offensive Source 2 است.

علاوه بر این، این فرد ادعا می‎کند که سازندگان حتی به رفع اشکالات و باگ‎های نسخه Source فکر هم نمی‎کنند و تمام تمرکز خود را بر روی پورت نسخه جدید گذاشته‎اند.

اگر اندکی به نام این نسخه جدید توجه کنید، می‎بینید که به نحوی این بازی ممکن است تلفیقی از نسخه بهبود یافته Source و Global Offensive باشد؛ محیط جذاب و گیرای CS Source را در کنار گرافیک زیبا و مثال زدنی CS GO تصور کنید؛ جذاب است، نه؟

مجددا متذکر می‎شویم که این خبر تا زمان تایید رسمی، شایعه‎ای بیش نیست. نظر شما در این‎باره چیست؟ به نظر شما، در صورت معرفی این نسخه، آیا این نسخه هم خواهد توانست همانند نسخه‎های قبلی موفق ظاهر شود؟

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده