// شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰

آیا خالق Mad Max فیلم Man of Steel 2 را خواهد ساخت؟

چند وقتی است که شایعاتی مبنی بر حضور جورج میلر، کارگردان فیلم موفق Mad Max Fury Road برای سکان‌داری یکی از فیلم‌های کمیک‌های دی‌سی به گوش می‌رسد و آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که وی برای سکان‌داری فیلم Man of Steel 2 آماده می‌شود.

اگر در دنیای اینترنت می‌چرخید و اهل فیلم و سینما هستید، مطمئنا آوازه‌ی فیلم جدید Mad Max Fury Road با بازی تام هاردی و چارلیز ترون به گوش‌تان خورده است. این فیلم که به نوعی یک ریبوت از سه‌گانه‌ی اصلی این مجموعه محسوب می‌شود، توسط همان کارگردان سه‌گانه‌ مد‌مکس به نام جورج میلر ساخته شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این موفقیت میلر سبب شده تا شایعات و گمانه‌زنی‌هایی پیرامون پروژ‌ه‌ی بعدی این کارگردان موفق پخش شود که آخرین آن‌ها خبر از ساخت قسمت دوم فیلم Man of Steel توسط وی را می‌دهد.

جون اشنپ، کسی که به تازگی فیلم مستند ?The Death of "Superman Lives": What Happened را کارگردانی کرده و از ناگفته‌های فیلم لغو شده‌ی سوپرمن که توسط تیم برتون ساخته و نیکولاس کیج در آن بازی می‌کرد، پرده برداشته بود، در پادکست خود به نام پاپکورن تاک اعلام کرد قسمت دوم Man of Steel که داستان سوپرمن زاک اسنایدر را دنبال می‌کند، توسط جورج میلر کارگردانی خواهد شد.

جورج میلر مردی از فولاد ۲ را انجام خواهد داد. من حس عجیبی نسبت به افشای این قضیه ندارم. زاک اسنایدر که مشغول به ساخت دو قسمت لیگ عدالت خواهد شد، جیمز وان (Furious 7) آکوامن را خواهد ساخت، من فکر می‌کنم جورج میلر بهترین گزینه برای ساخت قسمت دوم مردی از جنس فولاد است. او کارهای زیادی می‌تواند با این فیلم انجام دهد.

جورج میلر سال‌ها بود که حضور بسیار کمی در سینمای هالیوود داشت اما با ساخت Mad Max Fury Road، بازگشتی ناگهانی و پر افتخاری را به نام خود ثبت کرد و باید دید آیا این شایعات پیرامون او به حقیقت می‌پیوندد و می‌توان طعم اکشن‌های ناب میلر را در آثار دی‌سی تجربه کرد یا خیر.

منبع: GamesRadar

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده