نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰

قهرمانان Left 4 Dead در یک بازی زامبی‌محور دیگر حضور پیدا کردند

شخصیت‌های دو بازی Left 4 Dead و Left 4 Dead 2 مهارت‌های زامبی‌کشی خود را این‌ بار در بازی Zombie Army Trilogy به رخ بازیکن‌ها خواهند کشید. برای اطلاع بیشتر از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

دیروز یک بروزرسانی رایگان برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Zombie Army Trilogy منتشر شد که هر ۸ قهرمان مجموعه‌ی تیراندازی اول‌شخص همکاری (Co-Op) کمپانی ولو را به این بازی اضافه می‌کند. به این ترتیب تعداد شخصیت‌های قابل بازی در Zombie Army Trilogy دو برابر شده و به ۱۶ نفر افزایش پیدا کرده است. علاوه بر شخصیت‌هایی که از قبل وجود داشتند، حالا فرانسیس، بیل، زویی و لوییس از Left 4 Dead و همچنین کوچ، راشل، الیس و نیک از Left 4 Dead 2 نیز به عنوان قهرمانان بازی قابل انتخاب هستند. بنابراین بازیکن‌ها می‌توانند در بخش همکاری چهارنفره‌ی Zombie Army Trilogy، هر یک از ۱۶ شخصیت فعلی را که مایلند انتخاب نمایند. در ابتدا احتمالا این سوال برای شما نیز به وجود آمده است که شخصیت‌های Left 4 Dead با ظاهر و سلاح‌های امروزی‌شان چگونه در Zombie Army Trilogy که حال و هوای جنگ جهانی دوم را به همراه دارد حضور پیدا می‌کنند. پاسخ این پرسش به طور کامل مشخص نیست، اما سازندگان بازی یک داستان مصور کوتاه را تهیه کرده‌اند که با خواندن آن شاید به برخی از سوالات طرفداران پاسخ داده شود. در ادامه تصاویری از شخصیت‌های جدید Zombie Army Trilogy را مشاهده می‌کنید.

این اولین باری نیست که قهرمانان مجموعه‌های ولو در سایر بازی‌ها حضور پیدا می‌کنند؛ به عنوان نمونه قبلا نیز شخصیت‌های محبوب Team Fortress 2 در بازی‌های Surgeon Simulator و I Am Bread دیده شده بودند. بازی Zombie Army Trilogy شامل نسخه‌های بازسازی شده از دو بازی مجموعه‌ی Nazi Zombie Army به همراه یک بخش داستانی جدید است که چند ماه پیش توسط استودیوی ریبلین برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد؛ البته بروزرسانی دیروز فقط متعلق به نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی است. همان‌طور که می‌دانید دو بازی اول مجموعه‌ی Nazi Zombie Army به عنوان محتوای دانلودی برای بازی Sniper Elite V2 (ساخته‌ی دیگر استودیوی ریبلین) منتشر شده بودند. هم‌زمان با انتشار این بروزرسانی، قیمت Zombie Army Trilogy در استیم با ۶۶ درصد تخفیف مواجه شده است. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده