نویسنده: Zoomg Team
// شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۸

تماشا کنید: نگاهی به گیم‎پلی نسخه آزمایشی Call of Duty: Black Ops 3

نسخه جدید سری بازی‎های «Call of Duty» با نام Black Ops 3 قرار است سال جاری میلادی روانه بازار شود؛ چندی پیش افرادی موفق به تجربه نسخه آزمایشی بازی شدند که در اینجا می‎توانید تریلری در این‎رابطه مشاهده کنید. با زومجی همراه باشید.

در جریان برگزاری کنفرانس Call of Duty: Black Ops 3 شاهد به نمایش درآمدن نسخه آزمایشی بخش چندنفره بازی بودیم؛ اگر واقع بین باشیم، باید بگوییم که پیشرفت‎های قابل توجهی در بخش چندنفره بازی دیده می‎شود. گیم پلی بازی حال سریع‎تر شده؛ همچنین در نسخه بلک‎آپس 3 بازیکن می‎تواند با استفاده از تکنولوژی خاصی، بر روی دیوارها نیز راه برود!

به همراه سلاح جدید و سیستم جدیدی تحت عنوان Specialists در این بازی، بازیکنان قادر خواهند بود سلاح خود را سفارشی‎سازی کنند و برای این‎کار دست و بالشان بسیار باز خواهد بود. بازیکنان می‎توانند این کار را در Weapon Paint Shop (فروشگاه سفارشی سازی اسلحه‎ها) موجود در بازی انجام دهند.

این نسخه آزمایشی در روز چهارشنبه ۲۸ مرداد (۱۹ آگوست) برای دارندگان نسخه پلی‎استیشن 4 بازی در دسترس قرار گرفت. به‎علاوه، نسخه آزمایشی بازی در روز ۴ شهریورماه (۲۶ آگوست) برای دارندگان رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

پیش از این در زومجی با سلاح‌های نسخه آزمایشی Call of Duty:Black Ops 3 آشنا شدید. همچنین، در خبر حداقل سیستم مورد نیاز نسخه پی‎سی بازی دیدید که برای اجرای بازی حداقل به ۶ گیگابایت رم نیاز دارید. اخیرا مشاهده کردید که اکتیویژن انتشار نسخه جدید ندای وظیفه را در ژاپن به سونی سپرد و تمام محتویات عرضه شده برای Black Ops 3 در انحصار ۳۰ روزه کنسول سونی خواهند بود. شما همچنین می‌توانید تریلر محتویات نسخه آزمایشی این بازی را در زومجی تماشا کنید. نسخه کامل بازی در تاریخ ۱۵ آبان منتشر خواهد شد.

نظر شما در این‎باره چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده