// شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵

راک استار ۱۴ میلیون نسخه Red Dead Redemption به بازار عرضه کرده است

ظاهرا بعد از حدود ۵ سال  از زمان عرضه‌ی  Red Dead Redemption یکی از موفق‌ترین بازی‌های وِسترن تیراندازی توسط راک‌استار، این بازی هنوز به فروش برروی نسل گذشته کنسول‌ها ادامه می‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق اعلام تِیک‌تو، شرکت همکار راک‌استار، توسعه‌دهنده بازی Red Dead Redemption، ناشر این بازی تیراندازی وِسترن موفق شده تاکنون ۱۴ میلیون نسخه از Red Dead Redemption را به بازار عرضه کند.

این آمار در جریان انتشار Shareholder OutReach شرکت تیک‌تو در میان فهرستی از آمار‌های مختلف از مجموعه‌های شناخته شده‌ی این شرکت، منتشر شده است. در این گزارش همچنین محتوای قابل دانلود و بسته‌های الحاقی بازی با عنوان «موفقیت تجاری» توصیف شده‌اند.

به اعتقاد بسیاری Red Dead Redemption یکی از بهترین بازی‌‌های نسل گذشته کنسول‌ها محسوب می‌شود. این بازی همواره یکی از درخواست‌های کاربران برای خدمات Backwards Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان بوده است. تیک‌تو و راک‌استار نیز همواره در رابطه با صحبت در مورد دنباله این بازی محتاط بوده‌اند. شرکت تیک‌تو هفته‌ی گذشته با انتشار جدیدترین آمار مالی خود از وجود یک بازی «معرفی نشده» سخن گفته‌ بود که همین موضوع شایعه وجود شماره دوم این بازی را قوت بخشید. گزارش سال ۲۰۱۲ این شرکت گویای فروش ۱۳ میلیونی شماره اول بود.

این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ با سبک اکشن ماجراجویی برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شد. بازی در زمان خود جوایز بسیاری از جمله بازی سال در جوایز وی‌جی‌ایکس را دریافت کرد.

منبع: VG247

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده