// جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

به اعتقاد بتسدا بازی Fallout 4 از Skyrim نیز موفق‌تر خواهد شد

کمپانی بتسدا اخیرا طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که به باور آن‌ها بازی Fallout 4 پتانسیل این را دارد که به موفق‌ترین بازی ساخته شده توسط این شرکت تبدیل شد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

پیت هاینز رئیس ارشد بخش روابط عمومی و تبلیغات کمپانی بتسدا طی مصاحبه‌ای با وبسایت ام‌سی‌وی در رابطه با توقعات این شرکت راجع به رقابت بازی Fallout 4 و بازی The Elder Scrolls V: Skyrim از لحاظ موفقیت توضیحاتی ارائه داد. او در این باره گفت:

من فکر می‌کنم که Fallout 4 می‌تواند از لحاظ موفقیت بر Skyrim غلبه کند. در حقیقت ما انتظار داریم که این بازی به بزرگ‌ترین بازی عرضه شده توسط کمپانی ما تبدیل شود اما در هر حال باید صبر کرد و دید چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

هاینز در ادامه اعتراف کرد که با وجود اعتماد به نفس بالای بتسدا راجع به بازی Fallout 4، هنوز هم اینکه بتوان درصد و میزان موفقیت یک بازی را پیش بینی کرد کار بسیار سختیست.

بخشی از کار من این است که برای تبلیغات بازی یک بلندگو بسازم اما در نهایت این به خود بازی بستگی دارد که چقدر صدای بلندگو را زیاد کند و چقدر موفق باشد. گفتن اینکه Fallout 4 چقدر موفق خواهد شد واقعا سخت است. Skyrim در نوع خودش توانست به موفقیت بسیار عظیمی دست یابد.

می‌توان گفت که تا به امروز بازی Skyrim توانسته به موفق‌ترین بازی در کل تاریخ کمپانی بتسدا هم از دید تجاری و هم از دید منتقدان تبدیل شود. تعداد فروش بازی با گذشت تنها چهل و هشت ساعت از عرضه توانست به ۳.۵ میلیون نسخه برسد و این آمار تا اوایل سال میلادی ۲۰۱۴ به بیست میلیون نسخه هم رسید.

skyrim

همچنین پیت هاینز چندی پیش نسبت به انتقادات بازیکنان راجع به گرافیک بازی Fallout 4 نیز واکنش نشان داده و اعلام کرد که نظرات مخالف در شبکه‌های اجتماعی به هیچ وجه بتسدا را ناراحت نمی‌کند.

شما هیچگاه در هیچ بخشی از صنعت سرگرمی نمی‌توانید به صورت صد در صد رضایت مشتریان را جلب کنید و بنا بر این در پایان این به خود شما بستگی دارد که به چیزی بیش از همه اهمیت دهید. این مسئله می‌تواند برای شما طرز گرافیک بازی باشد یا اینکه مکانیک‌های گیم‌پلی باب میلتان باشند یا حتی شاید از نحوه‌ی طراحی دنیای بازی لذت ببرید. هر فردی دیدگاه شخصی خودش را دارد.

بازی Fallout 4 قرار است در تاریخ نوزدهم آبان ماه سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده