نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

ویرایشگر ویدیو GTA V برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان منتشر خواهد شد

شرکت راک‌استار، سازنده بازی GTA V در جریان مسابقه فیلم‌سازی Ill Gotten اعلام کرد که ویرایشگر ویدیوی نسخه رایانه‌های شخصی‌ این بازی به زودی برا کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بدون شک یکی‌ از ویژگی‌هایی که نسخه رایانه‌های شخصی‌ بازی فوق‌العاده زیبای GTA V ساخته شرکت راک‌استار را از نسخه‌ کنسول‌های نسل هشتمی این بازی متمایز می‌کرد (به غیر از قابلیت پشتیبانی‌ از رزولوشن 4k)، وجود ویرایشگر ویدیو در این نسخه بود. این ویرایشگر قابلیت ساخت ویدیوهای بسیار زیبایی‌ را از قسمت‌های مختلف بازی به بازیکنان می‌داد. اخیرا و در جریان مسابقه فیلم‌سازی Ill Gotten، راک‌استار اعلام کرد که این ویرایشگر در بروزرسانی بعدی بازی GTA V برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به این بازی اضافه خواهد شد. در هنگام اعلام این خبر، راک‌استار مشخص نکرد که آیا نسخه کنسولی این ویرایشگر به کاملی ویرایشگر نسخه رایانه‌های شخصی‌ خواهد بود یا خیر.

همچنین راک‌استار در ادامه خبر افزود که آنها پس از انتشار این ویرایشگر برای کنسول‌ها، مسابقه فیلم‌سازی دیگری برگزار خواهند کرد که دارندگان نسخه کنسول‌های نسل هشتمی این بازی نیز می‌توانند در آن‌ شرکت کنند.

منبع:Game Informer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده