نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

نسخه رایانه‌های شخصی Metal Gear Solid 5: Phantom Pain از Pre-Loading پشتیبانی نمی‌کند

در حالی که امروز اکثر بازی‌های منتشر شده برای رایانه‌های شخصی امکان استفاده از قابلیت Pre-Loading را دارند تا کاربر با دانلود بازی قبل از انتشار رسمی آن بتواند بلافاصله پس از عرضه رسمی شروع بازی را شروع کند، آخرین نسخه متال‌گیر جزو این دسته از بازی‌ها نخواهد بود. با ادامه خبر همراه زومجی باشید.

روبرت آلن پیلر، یکی از اعضای تیم سازنده بازی، با تایید این خبر در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در مورد دلیل این مسئله گفت:

هیچ دلیل مشخصی برای این قضیه وجود ندارد و حتی من شخصا هم از تیم سازنده دلیل نبود این قابلیت را پرسیده ام. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که فعلا امکان این کار وجود ندارد.

با این که این بازی قابلیت Pre-Loading را ندارد، ولی امکان پیش خرید بازی وجود دارد که در این صورت نسخه Ground Zeroes متال‌گیر را به صورت رایگان دریافت می‌کنید. نسخه رایانه‌های شخصی Phantom Pain در حالی که ابتدا قرار بود کمی دیرتر و در تاریخ ۱۵ سپتامبر عرضه شود، طبق اعلام رسمی کونامی همزمان با نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) منتشر خواهد شد. البته بر خلاف نسخه رایانه‌های شخصی، نسخه‌های کنسولی از قابلیت Pre-Loading بهره می‌برند و امکان دانلود بازی قبل از انتشار وجود دارد. خبر دیگر در مورد این بازی امکان جدایی هیدئو کوجیما از کونامی پس از انتشار این بازی است. شما همچنین می‌توانید پیش نمایش کامل این بازی را در زومجی بخوانید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده