نویسنده: Zoomg Team
// پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

سونی از طرح جدید Xperia J1 Compact رونمایی کرد؛ خداحافظی شکوهمند با کوجیما

چند روز پیش، کمپانی نامدار سونی، از طرح جدید گوشی Xperia J1 Compact رونمایی کرد؛ طرحی که مضمون آن سری محبوب Metal Gear Solid است. برای اطلاع از جزئیات خبر در ادامه با زومجی همراه شوید.

سونی با رونمایی از طرح Metal Gear Solid V: The Phantom Pain گوشیِ Xperia J1 Compact خداحافظی شکوهمندی با خالق این سری، یعنی هیدئو کوجیما کرد. البته این گوشی تنها به بازار ژاپن محدود است و قرار نیست که از این کشور خارج شود.

همانطور هم که خودتان در تصویر زیر می‎بینید، طراحی این گوشی به بهترین شکل ممکن انجام شده و مطمئنا طرفداران این سری، با تهیه این گوشی می‎توانند خاطرات خود را با اسنیک زنده کنند؛ چون به احتمال فراوان پس از جدایی کوجیما از کونامی، کسی «جرئت» رفتن به سوی این سری را نداشته باشد! چراکه هر استودیویی نمی‎تواند سراغ دست پخت کوجیما برود.

تصویر معروف اسنیک به کنار؛ لوگوی Outer Heaven جذابیت خاصی به این گوشی بخشیده است. تصویر معروف اسنیک به کنار؛ لوگوی Outer Heaven جذابیت خاصی به این گوشی بخشیده است.

حضور لوگوی Outer Heaven در قاب پشتی این گوشی، جذابیت خاصی به آن بخشیده است؛ لوگویی که برای طرفداران سالید‎ اسنیک جذاب‎تر هم خواهد بود. طی قرار داد بسته شده، قرار است برخی تصاویر به‎صورت اختصاصی طراحی شوند و در بین والپیپرهای این گوشی قرار بگیرند.

با تهیه این گوشی، شما به دو موسیقی متن جذابِ بازی The Phantom Pain هم دسترسی خواهید داشت؛ به‎علاوه می‎توانید کتاب هنری این بازی را نیز در قالب یک فایل PDF تهیه کنید.

لازم به ذکر است که این گوشی با قیمت ۴۸۰ دلار منحصرا در فروشگاه سونی در دسترس خواهد بود.

نظر شما در این‎باره چیست؟ شما همچنین می‎توانید پیش نمایش کامل بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را از زومجی بخوانید.

منبع: GSMarena


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده