نویسنده: حامد افرومند
// پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۶

معرفی بازی موبایل Running Circles: چالش عبور از دایره‌ها

اگر به بازی‌های ساده و در عین حال سرگرم‌کننده و اعتیاد آور علاقه دارید، Running Circles یکی از بازی‌هایی است که به شما پیشنهاد می‌دهیم. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

استودیوی بوم‌بیت گیمز با Running Circles شما را به یک چالش جدی دعوت می‌کند. بازی‌های بسیار زیادی وجود دارند که در عین سادگی، تجربه‌ای بسیار سرگرم‌کننده و اعتیاد آورد را برای مخاطب خود فراهم می‌کنند. هر کدام از این بازی‌ها تمرکز و سرعت‌ عمل بازیکن را به چالش می‌کشند. بازیکن هم با وجود این‌که هدفی به جز به دست آوردن امتیاز و رکورد بالاتر ندارد، ساعت‌ها وقت خود را صرف این بازی‌ها می‌کند. Running Circles هم از همین دسته بازی‌هاست اما ایده‌ی نسبتا تازه‌ای را ارائه می‌دهد و به دست آوردن رکورد بالا در آن بسیار دشوار است. به شکلی که هر بار وارد بازی می‌شوید در قالب یک تمرین چند ثانیه‌ای و ساده، روش بازی کردن را به شما آموزش می‌دهد.

در Running Circles شما در نقش یک کاراکتر کوچک در محیط داخل و خارج دایره‌هایی حرکت می‌کنید که به هم چسبیده‌اند. هدف بازی هم رفتن به دایره‌های دیگر است و در نهایت هر تعداد دایره‌ای که از آن عبور کرده باشید به عنوان رکورد برای شما ثبت می‌شود. با رسیدن به مرز دایره‌ی کناری و ضربه زدن به صفحه، کاراکتر شما وارد آن دایره می‌شود. اما این کار اصلا ساده نیست و موانع زیادی در مسیر شما وجود دارند. از طرفی نمی‌توانید بیشتر از یک زمان معین در دایره بمانید و فرصت زیادی برای رفتن به دایره‌ای بعدی نخواهید داشت. هر چقدر هم که در بازی پیش بروید، سرعت کاراکتر شما بیشتر می‌شود و باید سرعت خود را در تصمیم گیری و ضربه زدن به صفحه بیشتر کنید. موانع موجود در بازی به طرز بی‌رحمانه‌ای بازی را سخت می‌کنند. این موانع ممکن است در داخل و یا خارج هر دایره وجود داشته باشند. در مواقعی که این موانع در داخل دایره وجود دارند مجبور هستید تا با خارج شدن از دایره از آن عبور کنید، اما بلافاصله باید به داخل برگردید تا به محیط بیرونی دایره‌ی کناری برخورد نکنید. ممکن است در یک دایره دو مانع در داخل و یک مانع در خارج دایره وجود داشته باشد که عبور از این دایره‌ها بسیار دشوار است. حتی موانع متحرک نیز در داخل دایره‌ها وجود دارند که مثل کاراکتر شما در داخل دایره می‌چرخند و برخورد نکردن به آن‌ها واقعا کار سختی است.

running circles SCR

در داخل و یا خارج محیط دایره‌ها الماس‌های زرد رنگی وجود دارند که با جمع آوری آن‌ها می‌توانید علاوه بر باز کردن Skinهای بیشتر برای کاراکتر خود، شانس مجددی برای ادامه‌ی بازی پس از شکست به دست آورید. اگر یک بار شکست بخورید، می‌توانید با خرج کردن ۱۰۰ الماس به مسیر خود ادامه دهید و در صورت شکست‌های بیشتر مجبور به خرج الماس‌های بیشتری هستید. در طول مسیر بازی زمان‌هایی برای استراحت شما وجود دارد. بعد از پیمودن پنج دایره می‌توانید در دایره‌ بمانید و با نگاه کردن به ادامه‌ی مسیر، ضربات خود را پیش‌بینی کنید تا راحت‌تر در این مسیر جلو بروید. همچنین بعد از هر پنج دایره، شمارش الماس‌ها چند برابر می‌شود. به شکلی که بعد از رسیدن به دایره‌ی پنجم تعداد الماس‌های به دست آورده توسط شما دو برابر حساب می‌شود و در دایره‌ی دهم این میزان به سه برابر می‌رسد و این روند ادامه خواهد داشت. در نتیجه علاوه بر به دست آوردن رکورد بهتر، الماس‌های بیشتری نیز به دست می‌آورید. گرافیک بازی هم همان‌طور که از تصاویر مشخص است بسیار ساده طراحی شده و رنگ‌بندی‌ها نیز مناسب فضای بازی هستند.

Running Circles بازی آسانی نیست و مدتی طول می‌کشد تا به روش بازی کردن آن عادت کنید. این بازی به بهترین شکل ممکن تمرکز و سرعت عمل شما را به چالش می‌کشد. حتی یک حالت Multi Player هم در بازی وجود دارد و می‌توانید با دوست خود به صورت همزمان مشغول انجام بازی شوید و هیجان بیشتری را تجربه کنید. می‌توانید این بازی را به صورت رایگان از لینک‌های زیر دانلود کنید:

دانلود از کافه بازار | دانلود از گوگل پلی 

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده