نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

اطلاعات کاملی از خصوصیات مادسازی بازی Forza 6 منتشر شد

استودیو تِرن ۱۰ در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ از قابلیت مادسازی بازی Forza Motorsport 6 رونمایی کرد. این حالت شبیه به بازی‌های دیگر نیست و براساس صحبت‌های سازندگان، می‌توان آن را به خصوصیت «Skulls» در مجموعه بازی های هیلو نسبت داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

با خصوصیت مادسازی بازی Forza 6، بازیکنان می‌توانند به مسابقات از قبل طراحی شده توسط سازندگان چالش‌ها، تغییرات جزئی، جوایز بیشتر و تغییراتی در سیستم کنترل کردن ماشین‌ها را اضافه کنند.

حالت مادسازی بازی فورزا ۶ دارای سه بخش مختلف است که در ادامه با یکدیگر نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم:

Dare

در این حالت بازیکنان با چالش‌های پیش‌روی خود، باید با درخواست‌های انجام شده رانندگی کنند. با اضافه شدن حالت Dare، اگر بازیکنان بتوانند در مسابقات موفق شوند جوایز بیشتری را دریافت خواهند کرد. بازیکنان در مسابقات متعدد می‌توانند هربار که دوست دارند از این حالت استفاده کنند. اما در هر مسابقه تنها یک بار می‌توان از حالت Dare استفاده کرد.

چند مثال از چالش‌هایی که در این حالت با آن‌ها رو به رو خواهید شد:

  • کاهش هشت درصدی قدرت ماشین. با ضربه زدن به اشیایی که در محیط وجود دارند، هربار ۲۰ درصد بیشتر از پول رایج بازی دریافت خواهید کرد.
  • رانندگی با تغییردادن دنده توسط بازیکن. با ضربه زدن به اشیایی که در محیط وجود دارند، هربار ۲۰ درصد بیشتر از پول رایج بازی دریافت خواهید کرد.
  • در جایگاه بیست و چهارم که آخرین مکان برای شروع مسابقه است بازی را آغاز کنید. با ضربه زدن به اشیایی که در محیط وجود دارند، هربار ۳۰ درصد بیشتر از پول رایج بازی دریافت خواهید کرد.

Crew

حالت Crew در طول مسابقات مزایای ویژه‌ای را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. با استفاده کردن از این حالت جایزه‌ای دریافت نخواهید کرد، اما می‌توانید از مزایای ویژه‌ی آن برای برنده شدن در مسابقات استفاده کنید.

چند مثال از مزایای استفاده از حالت Crew:

  • اضافه شدن ۷ درصد وزن بیشتر به ماشین/ افزایش ۳  درصدی عکس‌العمل ماشین در زمان ترمز گرفتن
  • افزایش بیست درصدی قدرت ترمز/ افزایش ۵ درصدی قدرت کلی ماشین

forza666-1438729593757

Boost

مادهای Boost در طول مسابقات مزایای ویژه‌ای در اختیار بازیکنان قرار خواهند داد و اگر در زمان مسابقه عملکرد خوبی داشته باشند، جوایز ویژه‌ای را به آن‌ها اهدا خواهد کرد. حالت Boost احتمالا در زمان اتمام مسابقه، پول و اعتبار بیشتری را به بازیکن خواهد داد.

از مادهای Boost می‌توان به سه حالتی که در ادامه مشاهده می‌کنید اشاره کرد:

  • با دریافت ۱۸ هزار دلار پول رایج بازی در زمان دریفت کشیدن، ۳ هزار دلار جایزه بیشتر دریافت خواهید کرد.
  • بازیکنان می‌توانند با انجام هر خطایی که دوست دارند، دورِ اول را به پایان برسانند.
  • با اتمام هر مسابقه، ۶۰ درصد پول بیشتری دریافت خواهید کرد.

ترن ۱۰ همچنین اطلاعاتی را از وسیله‌ای که با چرخاندن آن می‌توانید به جایزه خود دست یابید منتشر کرده است. مانند بازی Forza Horizon 2، با چرخاندن این وسیله پول، ماشین و حالت‌های مختلف از مادها را به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد. در بازی فورزا ۶ این وسیله دایره‌ای شکل است و بازیکنان با چرخاندن آن در پایان هر مسابقه می‌توانند جوایز ویژه‌ای را دریافت کنند.

نظر شما در رابطه با این اطلاعات چیست؟

بازی Forza Motorsport 6 در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۴ شهریور) به‌صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید تریلر گیمزکام ۲۰۱۵ بازی Forza 6 که رانندگی در آب و هوای بارانی را نشان می‌دهد از طریق زومجی مشاهده کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده