// پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۴

فیلم Dead Rising: Watchtower بر روی بلوری عرضه می‌شود

Dead Rising: Watchtower، فیلم اقتباسی کِراکِل از بازی‌ Dead Rising به زودی برروی بلوری نیز منتشر می‌شود. این فیلم مدتی قبل در تاریخ ۲۷ مارس (هفتم فروردین)  به صورت انحصاری برروی خدمات استریمینگ کراکل پخش شده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلم Dead Rising: Watchtower که از مجموعه بازی Dead Rising ساخته‌ی شرکت کپ‌کام اقتباس شده در نهایت در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهرماه) برروی دیسک‌ بلوری و دیجتال HD عرضه می‌شود. این  فیلم در ابتدا برروی ایکس‌باکس وان و از طریق نرم‌افزار کراکل در تاریخ ۲۹ اسفند‌ماه پخش شد. پخش رسمی فیلم اما یک هفته‌ی بعد در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین)  از طریق خدمات استریمنگ کراکل بود.

فیلم Dead Rising: Watchtower با نقش آفرینی  جسی متکالف (Dallas ،Desperate Housewives) در نقش خبرنگاری که با سایر بازماندگان در منطقه قرنطینه‌ی آلوده به زامبی‌ها گرفتار می‌شود،  راب ریگل  (The Hangover ،21 Jump Street) در نقش فرانک وست، مگان اوری (Once Upon a Time ،Intelligence)، دنیس هایسبرت (Sin City: A Dame to Kill For، 24) و  ویرجینیا مدسن (The Witches of East End) با کارگردانی زک لیپوفسکی، کارگردان ۳۰ ساله‌ی کانادایی و نویسندگی و تولید شده توسط تیم کارتر است.

کراکل مدتی قبل در ماه آوریل رسما تایید کرد که دنباله Dead Rising: Watchtower را برای اکران در بهار ۲۰۱۶ تولید می‌کند. این فیلم همانند نسخه‌ی قبلی توسط لِجِندِری دیجیتال تولید می‌شود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده