نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

ایان مَک شِین، بازیگر فیلم John Wick به لیست بازیگران سریال Game Of Thrones اضافه شد

براساس اطلاعات جدید منتشرشده، ایان مَک‌شِین، بازیگر فیلم پرطرفدار John Wick برای اجرای نقشی ناشناخته، به لیست بازیگران فصل ششم سریال Game Of Thrones اضافه شده است. با زومجی و اخبار سینما و تلویزیون همراه باشید.

در جریان اخبار مربوط به سریال محبوب Game Of Thrones، روز گذشته مطلع شدیم کار این سریال احتمالا در هشت فصل به اتمام خواهد رسید.

امروز در خبری دیگر در رابطه با این سریال، مشخص شده ایان مَک‌شِین که در گذشته برنده جایزه معتبر گُلدِن گِلوب شده است، برای اجرای نقشی ناشناخته در فصل ششم سریال Game Of Thrones حضور خواهد یافت. اگرچه نقشی که مک‌شین برای آن انتخاب شده هنوز مشخص نیست، اما سازندگان این سریال گفته‌اند حضور وی در فصل ششم سریال بازی تاج و تخت بسیار مهم خواهد بود.

مک‌شین در گذشته در یکی دیگر از سریال‌های دیگر شبکه HBO با نام Deadwood حضور پیدا کرده بود. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند او را در فیلم‌های سینمایی مانند John Wick, Hercules و Pirates Of Caribbean: On Strange Tides به خاطر بیاورند.

اگرچه نقش مک‌شین در فصل ششم Game Of Thrones حیاتی خواهد بود، اما گفته شده برای مدت کوتاهی شاهد حضور او در این سریال خواهیم بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ به نظر شما مک‌شین برای اجرای چه نقشی در فصل ششم سریال Game Of Thrones انتخاب شده است؟

منبع: Comingsoon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده