نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵

مدیر ارتباطات بلیزارد پس از ۱۲ سال این شرکت را ترک کرد

 میکا ویپِل، مدیر ارتباطات شرکت نام‌آشنای بلیزارد که در میان مردم با نام مستعار «بَشیوک» معروف است، پس از ۱۲ سال از سِمَت خود استعفا داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

ویپل از سال ۲۰۰۳ به بلیزارد پیوست و از آن زمان رهبری بخش ارتباطات بلیزارد با مردم را در دست گرفت.

وی در زمان جدایی خود از این شرکت محبوب گفت:

بلیزارد و جامعه‌ای که دارد تقریبا معناگر زندگی من هستند. از تمام دوستان و اشخاصی که در شکل‌گیری شخصیت من و کسی که در آینده به آن تبدیل خواهم شد تاثیر مثبت گذاشته‌اند تشکر می‌کنم. فکر کنم در طول زندگی‌ خود سخت‌ترین تصمیمی که گرفتم جدایی از بلیزارد بوده است، اما اخیرا فرصتی برای من پیش آمده که تصمیم گرفتم از آن استفاده کنم.

ویپل درادامه صحبت‌های خود گفت منتظر آینده‌ای است که مانند کاربران معمولی، از بازی‌هایی که بلیزارد معرفی خواهد کرد شگفت‌زده و سورپرایز شود:

به عنوان یکی از طرفداران بزرگ بلیزارد و کسی که از بازی‌های آن‌ها لذت می‌برد، فکر کردن به این مسئله که در آینده مانند اکثر افراد از طریق نمایشگاه BlizzCon، پخش زنده و یا اخبار اینترنت خبر معرفی بازی‌های جدید این شرکت را خواهم شنید برای من لذت‌بخش است.

مدیر ارتباطات سابق بلیزارد در صحبت‌های خود اعلام نکرد مقصد بعدی او کدام استودیو یا شرکت خواهد بود.

این جدایی درست چند روز تا معرفی ششمین بسته الحاقی بازی پرطرفدار World Of Warcraft در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ شکل گرفته است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده