نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

معرفی‌ دو بازی جدید از سری بازی های Worms توسط استودیو تیم 17

تیم 17،استودیو سازنده ‌سری بازی‌های محبوب Worms خبر از ساخت دو بازی جدید از این مجموعه داد. این دو بازی Worms WMD و Worms 4 نام دارند. با زومجی و ادامه این خبر همراه باشید.

استودیو بازی‌سازی تیم 17 در ۲۵امین سالگرد تاسیس خود و ۲۰امین سالگرد مجموعه بازی‌های Worms، به طور رسمی‌ دو بازی Worms WMD و Worms 4 را معرفی‌ کرد.Worms WMD هم اکنون در حال طی‌ کردن مراحل ساخت خود است و اوایل سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد. Worms 4 نیز در ماه آگوست (مرداد) برای iOS منتشر می‌شود. هر دو بازی در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ قابل بازی خواهند بود.

Worms WMD دارای گرافیکی کارتونی و دو بعدی خواهد بود و پس زمینه‌‌های آن‌ توسط دست طراحی شده است. از ویژگی‌های دیگر این بازی می‌توان به وجود وسائل نقلیه جدید و توانایی داخل شدن به ساختمان‌ها اشاره کرد.

Worms 4 نیز که برای پلتفرم iOS منتشر می‌شود دارای ظاهری غنی و طراحی مناسب برای دستگاه‌های قابل حمل است. بازی دارای مراحل و تیم‌های کوچک‌تر و مسابقات کوتاه‌تری خواهد بود. بازیکنان می‌توانند هم این بازی را به صورت چندنفره آنلاین و هم به صورت تک نفره تجربه کنند. کمپین تک نفره بازی شامل ۸۰ مرحله است. Worms 4 بیش از ۱۰۰ نوع اسلحه و ۵ فضای مختلف برای بازی خواهد داشت.

تیم 17 همچنین در نمایشگاه گیمزکام عناوین دیگری مانند Beyoned Eyes, Sheltered, Strength Of The Sword: Ultimate, Penarium و The Escapists The Walking Dead را به نمایش در خواهد آورد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده