نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵

این هفته منتظر انتشار اطلاعات و تصاویر جدید از بازی Need for Speed باشید

استودیو گوست گیمز امروز در خبری اعلام کرد طرفداران بازی Need for Speed که بی‌صبرانه منتظر دریافت و اطلاعات جدید از این بازی هستند، این هفته به آرزوی خود خواهند رسید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

این هفته و در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، کاربرانی که در غرفه الکترونیک آرتز حضور یابند می‌توانند برای اولین بار بازی Need for Speed را تجربه کنند.

به بازیکنانی که برای تجربه این بازی در غرفه الکترونیک آرتز حضور پیدا کنند، اجازه دسترسی به گاراژ برای شخصی‌سازی ماشین و سپس بردن ماشین خود به خیابان‌ها داده می‌شود.

نسخه جدید سری بازی‌های Need for Speed که یک بازسازی مجدد محسوب می‌شود در کنفرانس الکترونیک آرتز در گیمزکام ۲۰۱۵ هم حضور خواهد داشت. اعضای گوست گیمز قرار است بر روی استیج الکترونیک آرتز حاضر شوند و با نمایش جدید گیم‌پلی بازی، اطلاعات جدیدی را هم به علاقه‌مندان ارائه دهند.

تا شروع نمایشگاه گیمزکام و نمایش جدید بازی Need for Speed، می‌توانید چند تصویر فوق‌العاده زیبا از این بازی را درادامه مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما درمیان بگذارید:

بازی Need For Speed در تاریخ چهاردهم آبان ماه سال جاری برای پلتفرم‌های پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. روز گذشته همچنین در خبری مطلع شدیم ماشین محبوب BMW M3 E46 از بازی Most Wanted در نسخه جدید سری بازی‌های Need For Speed حضور پیدا خواهد کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده