نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵

با مجسمه ۳۰۰ دلاری بازی Bloodborne آشنا شوید

بازی Bloodborne در زمان عرضه توانست موفقیت‌های زیادی را کسب و توجهات زیادی را به خود جلب کند. با محبوب‌تر شدن این بازی، طراحان معروف اقدام به طراحی مجسمه‌هایی از این بازی پرطرفدار کردند. با زومجی همراه باشید.

شرکت جیکو که در کشور ژاپن قرار دارد و کار اصلی آن‌ها ساخت اسباب‌بازی است، اخیرا از مجسمه جدید بازی Bloodborne رونمایی کرده است.

این مجسمه بسیار زیبا دو طرح مختلف دارد. طرح اول که پاییز امسال عرضه خواهد شد، شخصیت اصلی بازی را بدون هیچ‌گونه اثر خون بر روی بدنش نشان می‌دهد. مجسمه دوم که ظاهر زیباتری هم دارد (البته این بستگی به نظر شما دارد)، شکارچی دنیای این بازی را غرق در خون نشان می‌دهد. ظاهرا قبل از طراحی این مجسمه، شکارچی ما درحال شکار گرگینه‌ها و موجودات وحشتناک این بازی بوده است!

با پرداخت ۳۰۰ دلار می‌توانید یکی از نسخه‌های محدود این مجسمه زیبا را خریداری و با قراردادن در اتاق خود، همیشه به یاد بازی Bloodborne باشید.

درانتها می‌توانید چند تصویر منتشرشده از دو مدل مختلف مجسمه بازی بلادبورن را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

بازی Bloodborne هم‌ اکنون به صورت جهانی برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است. اگر هنوز از دنیای این بازی سیر نشدید، می‌توانید در در آینده نه‌چندان دور منتظر تجربه بسته‌های الحاقی این بازی باشید. سونی در گذشته تایید کرد تا پایان سال میلادی جاری باید منتظر انتشار اولین اطلاعات از بسته‌های الحاقی بازی Bloodborne باشیم.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده