نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۰

با سلاح‌های نسخه آزمایشی Call of Duty:Black Ops 3 آشنا شوید

در حالی که ۱ روز تا انتشار رسمی نسخه بتا Call of Duty: Black Ops 3 باقی مانده است، به نظر می‌رسد برخی از خبرگزاری‌ها قبل از موعد به بازی دسترسی پیدا کرده‌اند و تصاویری از سلاح‌‌های موجود در بازی منتشر شده است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

Charlieintel یکی از سایت‌هایی است که قبل از عرضه نسخه بتا بازی به آن دسترسی پیدا کرده و به بررسی سلاح‌های موجود در این نسخه پرداخته است. طبق اعلام این سایت تمام سلاح‌ها از ابتدا در دسترس نیستند و به مرور زمان و با پیشرفت در بازی قابل استفاده می‌شوند. در ادامه می‌توانید تصاویر سلاح‌‌های بازی را ببینید.

همانطور که در تصاویر مشخص است در این بازی به سلاح‌های متنوعی دسترسی خواهید داشت. همچنین قابلیت‌ها و نقاط ضعف و قدرت هر سلاح هم در کنار آن نوشته شده است تا بازیکن بتواند انتخاب راحت‌تری داشته باشد.

نسخه بتای Call of Duty: Black Ops 3 اولین بند از قرارداد ضد مایکروسافتی مابین سونی و اکتیویژن است و در حالی فردا برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود که طرفداران ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی باید یک هفته دیگر منتظر بمانند. در ادامه توافقات مابین این دو شرکت هم اکتیویژن انتشار نسخه جدید ندای وظیفه را در ژاپن به سونی سپرد و تمام محتویات عرضه شده برای Black Ops 3 در انحصار ۳۰ روزه کنسول سونی خواهند بود. شما همچنین می‌توانید تریلر محتویات نسخه آزمایشی این بازی را در زومجی تماشا کنید. نسخه کامل بازی در تاریخ ۱۵ آبان منتشر خواهد شد.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده