نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

بازی Rainbow Six: Siege با ۲ ماه تاخیر عرضه خواهد شد

کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت شب گذشته در خبری تایید کرد بازی Rainbow Six: Siege که در سبک شوتر نظامی و تاکتیکی است، با تاخیری دو ماهه مواجه شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی Rainbow Six: Siege ابتدا قرار بود در ماه اکتبر (مهر) سال جاری میلادی منتشر شود، اما با این تاخیر قرار است در تاریخ ۱ دسامبر (دهم آذر) در سراسر جهان روانه بازار شود.

یوبی‌سافت با انتشار پستی در وبلاگ خود در رابطه با این تاخیر اعلام کرد:

از انجام آزمایشی‌ها متعدد در استودیو با حضور بازیکنان، تا انتشار نسخه آلفا محدود و دموی قابل‌بازی Rainbow Six: Siege در دو نمایشگاه E3 و گیمزکام، دریافت نظرات طرفداران برای روند تولید بازی بسیار حیاتی بوده است. در اختیار قراردادن بازی به بازیکنان و دریافت نظرات آن‌ها، کمک شایانی برای بهینه‌سازی هرچه بیشتر Rainbow Six: Siege به ما کرد. دوست داریم از کسانی که در این راه ما را همراهی کردند و نظرات خود را با ما درمیان گذاشتند تشکر ویژه‌ای کنیم.

با این تاخیر دو ماهه، یوبی‌سافت قصد دارد حالت co-op، سلاح‌ها و ابزار و البته رابط کاربری و منوی بازی Rainbow Six: Siege را با بهینه‌سازی بیشتری مواجه کند:

تصمیمی که در این رابطه گرفتیم آسوده نبود، اما براساس نظراتی که دریافت کردیم و آزمایشاتی که در داخل استودیو انجام دادیم، احساس کردیم می‌توانیم بهینه‌سازی‌های بیشتری را در حالت co-op، حالت‌های مختلف بازی، سلاح‌ها و رابط کاربری بازی انجام دهیم. برای انجام این کارها، به زمان بیشتری احتیاج داریم و احساس می‌کنیم انجام این تاخیر بهترین تصمیم ممکن بوده است.

Rainbow Six Siege

 

با این حال نسخه آزمایشی بازی Rainbow Six: Siege در همان تاریخ ۲۴ سپتامبر (دوم مهر) در اختیار بازیکنانی که این بازی را پیش‌خرید کردند قرار خواهد گرفت. یوبی‌سافت گفته است دریافت نظرات طرفداران با این نسخه آزمایشی به آن‌ها اجازه می‌دهد محصول باکیفیت‌تری را منتشر کنند:

می‌دانیم که دوست دارید هرچه زودتر به تجربه Rainbow Six: Siege مشغول شوید، اما خود ما به عنوان یک گیمر، می‌دانیم که کیفیت یک بازی اهمیت ویژه‌ای دارد و به همین دلیل، متعهد هستیم باکیفیت‌ترین بازی را در اختیار مردم قرار دهیم.

یوبی‌سافت امیدهای زیادی برای Rainbow Six: Siege دارد و به همین دلیل دوست دارد این بازی را بهترین کیفیت ممکن عرضه کند. این کمپانی طی ماه‌های اخیر گفت انتظار دارد Rainbow Six: Siege به پرفروش‌ترین بازی اول‌شخص تاریخ آن‌ها تبدیل شود و در این راه بازی Farcry 4 را کنار بزند. ایو گیلمونت، مدیرعامل یوبی‌سافت گفته است «قابلیت تکرار» این بازی کلید موفقیت آن خواهد بود.

بازی Rainbow Six: Siege در تاریخ ۱ دسامبر (دهم آذر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. کسانی که این بازی را پیش‌خرید کرده باشند، در تاریخ دوم مهر به نسخه آزمایشی آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده