نویسنده: Zoomg Team
// چهار شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

نسخه پلی‎استیشن 4 بازی MGS V The Phantom Pain زودتر از موعد در آلمان لو رفت

Metal Gear Solid V: Phantom Pain یکی از موردانتظارترین بازی‎های پیشِ رو و اثری جدید از هیدئو کوجیما است. در بازه زمانی چند هفته قبل از عرضه جهانی، به نظر می‎رسد نسخه پلی‎استیشن 4 بازی در دسترس بعضی کاربرانِ آلمانی قرار گرفته است. با زومجی همراه باشید.

در حالی که شواهد کافی برای تایید این موضوع وجود ندارد، اما تصاویر منتشر شده گویای همه‎چیز هستند؛ تصاویری که در آن‎ها فردی را می‎بینیم که نسخه پلی‎استیشن 4 بازی Metal Gear Solid 5 The Phantom Pain را در دست دارد.

همانطور هم که خودتان در تصاویر می‎بینید فردی در حالی که جعبه نسخه پلی‎استیشن 4 بازی را در دست دارد، اقدام به تهیه تعدادی تصاویر کرده؛ تصاویری که تنها چند ساعت پس از انتشار، غوغایی به پا کردند! بسیاری از کاربران با اعتراض به کونامی گفتند که برنامه‎ریزی این کمپانی تضعیف شده است و این کمپانی، نمی‎تواند از بازی‎اش تا روز انتشار رسمی مراقبت کند.

با این وجود، هنوز هم نمی‎توان با اطمینان گفت که دیسک موجود در جعبه، همان دیسک بازی MGS V The Phantom Pain است. حتی ممکن است که پوستر موجود بر روی جعبه، تنها پوستری تبلیغاتی یا چیزی شبیه به آن باشد.

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain که آخرین ساخته کوجیما در کمپانی کونامی و سری پرطرفدار متال‎گیر است، در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‎های شخصی عرضه خواهد شد.

نظر شما در این‎باره چیست؟ پیشنهاد می‎کنیم حتما پیش نمایش بازی MGS V The Phantom Pain را در زومجی بخوانید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده