نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

مدیر تولید مجموعه Halo از نبود حالت split-screen در بازی Halo 5 می گوید

یکی از خبرهایی که در رابطه با بازی Halo 5: Guardians زیاد برای طرفداران جالب نبود، حذف حالت split-screen در این بازی است. ظاهرا طرفداران هنوز نتوانستند با این مسئله کنار بیایند و همچنان اعتراضات خود را نسبت به این تصمیم بیان می‌کنند. با زومجی همراه باشید.

امروز زمانی که یکی از طرفداران در حساب توئیتر استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز، سازندگان بازی Halo 5: Guardians توضیحات بیشتری را در رابطه با نبود حالت split-screen در این بازی خواست، فِرانک اُکانِر، مدیر تولید مجموعه هیلو در واکنش به آن گفت:

اگر می‌توانستیم این کار را انجام دهیم، به هیچ‌وجه از انجام آن دریغ نمی‌کردیم. ما می‌دانیم این حالت کوچک برای طرفداران اهمیت زیادی دارد.

طی هفته‌های اخیر، جاش هولمز، مدیر استودیو ۳۴۳ اینداستریز هم در رابطه با نبود این حالت در بازی هیلو ۵ صحبت کرد و به طور مجموعه توضیحاتی شبیه به مدیر تولید این مجموعه ارائه داد:

تصمیمی که در رابطه با حذف خصوصیت split-screen از بازی Halo 5: Guardians گرفتیم، یکی از سخت‌ترین تصمیمات تاریخ استودیو بود. به خوبی می‌دانیم سری هیلو برای خیلی از طرفداران بازی کردن در یک تلویزیون و اتاق با دوستان است. اکثر اعضای استودیو خاطرات زیادی با حالت split-screen و مسابقاتی که با آن برگزار می‌کردند دارند.

اما برای پیش‌بردن مرزهای گیم‌پلی سری هیلو، باید تصمیم‌های سخت گرفت. برای ارائه بهترین کیفیت و تجربه به بازیکنان، ما مجبور به گرفتن این تصمیم شدیم.

بازی Halo 5: Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده