نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰

سازنده Dying Light در مورد تمایلش برای ساخت ادامه بازی Dead Island شفاف سازی کرد

هفته پیش استودیو تک‌لند تمایل خود را برای در دست گرفتن ادامه ساخت Dead Island 2 اعلام کرده بود. این اتفاق سوالات زیادی در ذهن طرفداران این سری ایجاد کرده است. حال تایمون اسمکتالا، در مورد تمایل تک‌لند به ساخت ادامه بازی شفاف سازی کرده‌است. با ادامه خبر همراه زومجی باشید.

اسمکتالا در خبری رسمی اعلام کرد:

پس از خواندن نظرات طرفداران در مورد در دست گرفتن ادامه ساخت بازی Dead Island 2 باید اعلام کنم که صحبت‌های من فقط یک نظر شخصی و سررشته گرفته از علاقه من به سری Dead Island است و همه ی اعضای استودیو تک‌لند شاید با من هم عقیده نباشند.

من شخصا یکی از طرفدارن پروپا‌قرص قسمت اول Dead Island بوده و مثل هر طرفدار دیگری خواستار ساخته شدن ادامه بازی محبوبم هستم. ولی من در جایگاهی نیستم که تعیین کنم کدام استودیو دنباله Dead Island را خواهد ساخت. فعلا تمام تمرکز من بر روی ساخت Dying Light: The Following است و امیدوارم تجربه‌ای لذت بخش از این بسته الحاقی برای طرفداران فراهم سازم.

دلیل خوشحالی طرفداران از اظهار نظر قبلی اسمکتالا واضح است. چون از نظر هواداران این بازی تک‌لند به عنوان خالق این سری، لایق‌ترین استودیو برای ساخت ادامه آن است. با این حال فعلا ساخت Dead Island 2 متوقف شده است و دیپ‌سیلور پس از قطع همکاری با استودیو یاگر هنوز تصمیمی برای آینده آن نگرفته است. این بازی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده