نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۱

۱۰ گل برتر مسابقه زومجی | برنده هفته دوم را انتخاب کنید

سومین دوره مسابقه فوتبالی زومجی نیز به پایان رسید و تیم زومجی پس از بررسی تمام ویدیوهای ارسالی توسط کاربران، ۱۰ گل برتر را انتخاب کرده است. حالا نوبت شما است تا از بین این ۱۰ ویدیو، زیباترین گل را انتخاب کنید تا برنده این دوره از مسابقات مشخص شود.

بیشتر از ۴۰۰ گل برای مسابقه بهترین گل زومجی ارسال شد. ما تمام ویدیوهای ارسالی شما را تماشا کردیم و لذت بردیم. ما سعی کردیم ۱۰ گل زیباتر را گلچین کرده و انتخاب اصلی را بر عهده شما قرار دهیم.

به طور حتم، تعداد گل‌های برتر و زیبایی که در این مسابقه ارسال شد بیش از ۱۰ گل است و همین جا من از طرف تیم زومجی از تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت کردند و لحظات فوتبالی زیبای خود را با ما به اشتراک گذاشتند، تشکر می‌کنم. همینطور از دوستانی که ویدیو‌های خود را با ذوق و سلیقه‌ای مضاعف کارگردانی کردند و از نماهای مختلف نمایش دادند، سپاس‌گزارم.

تعدادی از ویدیوهای ارسالی نیز که مشکل کیفیت پایین ضبط یا عدم کامل بودن را داشتند، به ناچار از روند انتخاب ۱۰ نامزد پایانی حذف شدند.

اگر گل شما در بین این ۱۰ ویدیو است می‌توانید از دوستان خود دعوت کنید تا به شما رای دهند یا لینک این مطلب را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا شاید شما برنده خوش‌شانس مانیتور گیمینگ RL2240HE از طرف BenQ باشید.

شما کاربران زومجی تا ساعت ۲۱ روز اول شهریور۱۳۹۴ فرصت دارید تا به ویدیو مورد نظر خود رای دهید. فرد برنده نیز پس از پایان مهلت رای‌‌گیری انتخاب خواهد شد.

گل شماره ۱ از خشایار صاحبکار

گل شماره ۲ از پیمان شوقانی

گل شماره ۳ از محمدحسن آقاکثیری

گل شماره ۴ از هومن معتمدنیا

گل شماره ۵ از علیرضا رحیمی

دانلود گل شماره ۶ از هومن حسینی

گل شماره ۷ از داوود

گل شماره ۸ از عرفان شوقانی

گل شماره ۹ از محمد اخلاقی

دانلود گل شماره ۱۰ از علیرضا آصفی

حالا نوبت شما است تا از بین ۱۰ گل منتخب، بهترین گل را انتخاب کنید.

[total-poll id=56122]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده