نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵

بازیگر مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز بازیگر جدید این نقش را تحسین کرد

اندرو گارفیلد، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در فیلم Amazing Spider-man در مصاحبه‌ای که اخیرا با اینترتینمنت تونایت انجام داد نظرات خودش را در مورد انتخاب تام هالند توسط مارول برای ایفای نقش اسپایدرمن با طرفداران در میان گذاشت. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

اندرو گارفیلد که در دو فیلم مجموعه فیلم‌های اسپایدرمن نقش این ابرقهرمان دنیای مارول را برعهده داشت، در مصاحبه‌ای که در جریان مهمانی سالانه کمک‌های بلاعوض با اینترتینمنت تونایت داشت، درباره انتخاب تام هالند برای ایفای این نقش گفت:

من احساس خیلی خوبی در مورد این انتخاب دارم. تام هالند هنرپیشه بسیار بسیار خوبی است. من او را در فیلم The Impossible دیدم و تام یک هنرپیشه فوق‌العاده قوی و حساس است. او یک هنرپیشه جوان شگفت‌انگیز است. همچنین بدن تام از نظر فیزیکی فرم بسیار خوبی برای ایفای این نقش دارد چون او رقصیدن را به طور حرفه‌ای بلد است.

در ادامه گارفیلد افزود که از اینکه دوباره می‌تواند به عنوان یک طرفدار سری فیلم‌های اسپایدرمن را ببیند بسیار خوشحال است.

من از این موضوع که دوباره می‌توانم فیلم‌های اسپایدرمن را به عنوان یک طرفدار نگاه کنم بسیار هیجان زده هستم.

فیلم جدید اسپایدرمن برای اکران در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است اما طرفداران این ابرقهرمان برای دیدن هالند در این نقش نباید تا آن زمان صبر کنند زیرا اسپایدرمن در فیلم جدید کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی که در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) اکران می‌شود، حضور خواهد داشت.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده