نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Gears of War: Ultimate Edition به نام «دنیای دیوانه»

بدون شک یکی‌ از بهترین تریلرهای بازی تمام تاریخ، تریلر «دنیای دیوانه» بازی Gears of War کنسول ایکس‌باکس 360 بود که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد. در آستانه انتشار نسخه بازسازی شده این بازی، مایکروسافت این تریلر را برای نسخه بازسازی شده بازی دوباره ساخته است. با زومجی همراه باشید.

در سال ۲۰۰۶ و در زمان انتشار اولین نسخه بازی گیرز اف وار، مایکروسافت تریلر بسیار زیبایی با نام دنیای دیوانه برای این بازی ساخت. بنا به گفته بسیاری از بازیکنان، این تریلر یکی از زیباترین تریلرهای تاریخ بازی‌های ویدیویی بود. استفاده از موسیقی‌ای که کاملا با جو بازی در تضاد بود به تاثیرگزاری بیشتر این تریلر کمک بسیار زیادی کرده بود. در زیر می‌توانید نسخه اصلی سال ۲۰۰۶ این تریلر را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

حال و در حالی‌که تقریبا ۹ سال از زمان انتشار اولین نسخه بازی Gears of War می‌گذرد و نسخه بازسازی شده این بازی چندی دیگر به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود، مایکروسافت اقدام به بازسازی این تریلر زیبا برای بازی Gears of War Ultimate Edition کرده است. با اینکه تریلر جدید کاملا مانند تریلر قدیم نیست، اما حس و حال حاکم بر این تریلر جدید، کاملا همان حس و حال نسخه قدیمی تریلر است. در زیر نیز می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

بازی Gears of War Ultimate Edittion در تاریخ سوم شهریور ۱۳۹۴ برای ایکس‌باکس وان و در تاریخ نامعلومی برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر می‌خواهید بازی را تهیه کنید و می‌خواهید بدانید این بازی چه نغییراتی نسبت به نسخه سال ۲۰۰۶ کرده است، مقاله نگاهی به تغییرات فنی بازی Gear of War Ultimate Edition را بخوانید.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده