نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۰

بازی Transformers: Devastation از رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بهره می‌برد

اخیرا اطلاعاتی در رابطه با رزولوشن و میزان نرخ‌فریم بازی Transformers: Devastation، محصول جدید استودیو پلاتینوم گیمز بر روی تمامی پلتفرم‌های منتشرشده که توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

رابِرت کانکی، تهیه‌کننده بازی Transformers: Devastation در صحبت‌های خود اعلام کرده میزان نرخ‌ فریم بازی بر روی تمامی پلتفرم‌ها ۶۰ است. با این حال در برخی از صحنه‌های شلوغ، احتمالا در کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 برخی اوقات شاهد افت فریم باشیم. کانکی درادامه گفته است نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی Transformers: Devastation به احتمال زیاد در اکثر اوقات همان ۶۰ فریم باقی خواهد ماند.

از طرفی دیگر، رزولوشن این بازی بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان 1080p و در کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 هم 720p است. دارندگان رایانه‌های شخصی بنابر قدرت سخت‌افزاری سیستم خود، می‌توانند این بازی را با کیفیت دلخواه خود بازی کنند.

Transformers Devastation

 

بازی Transformers: Devastation که در نمایشگاه E3 2015 معرفی شد، توسط کِنجی سِیتو، کارگردان بازی Metal Gear Rising: Revengeance کارگردانی می‌شود. کمپانی اکتیویژن اعلام کرده این ایده که تولید بازی Transformers: Devastation را به دست استودیو پلاتینوم گیمز بسپارد، از سوی خود آن‌ها آمده است و این استودیو درخواست ساخت این بازی را از آن‌ها نکرده است.

علاوه بر بازی Transformers: Devastation، پلاتینوم گیمز این‌روزها در حال تولید بازی Star Fox Zero برای کنسول Wii U، بازی Nier برای کنسول پلی‌استیشن 4 و البته بازی Scalebound برای کنسول ایکس‌باکس وان است. این استودیو همچنین در حال تولید پروژه دیگری با نام Project Guard برای کمپانی نینتندو است.

بازی Transformers: Devastation پاییز امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. پیش از این در زومجی و معرفی بازی،‌ اطلاعات جامعی را از بازی منتشر کردیم.

شما همچنین می‌توانید هفت دقیقه تریلر گیم‌پلی بازی Transformers: Devastation که پر از انفجار است را هم از طریق زومجی مشاهده کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده