نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰

مراسم ویژه ایکس‌ باکس وان در روز شکرگزاری در ژاپن

کنسول ایکس‌باکس وان مایکروسافت در کشور ژاپن اصلا فروش خوبی‌ نداشته است. از این کنسول پس از نزدیک به یک سال، فقط ۵۵ هزار دستگاه به فروش رفته است. اما مایکروسافت از تلاش خود برای بازار‌یابی این کنسول در ژاپن دست بر نخواهد داشت. با  زومجی همراه باشید.

چندی قبل مایکروسافت اعلام کرده بود که آنها در نمایشگاه Tokyo Game Show حضور نخواهند داشت. به جای حضور در این نمایشگاه، آنها برای بازاریابی کنسول خود در کشور ژاپن، اقدام به برپایی مراسمی در روز شکر گذاری در دو شهر بزرگ ژاپن، توکیو و اوزاکا خواهند کرد. شعبه‌ ژاپن مایکروسافت امروز اعلام کرد که مراسم شکرگذاری بزرگ ایکس‌باکس وان ۲۰۱۵ در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) در توکیو و در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) در اوزاکا برگزار خواهد شد.

هنوز محل برگزاری این مراسم از سوی مایکروسافت اعلام نشده است. تنها نکته‌ای‌ که این شرکت به آن‌ اشاره کرده است ورودی مجانی این دو مراسم است.

مایکروسافت در ادامه این خبر به طرفداران قول وجود دموهای قابل بازی از جدیدترین بازی‌های ایکس‌باکس وان را داد. در انتها نیز مایکروسافت اضافه کرد که در آینده نزدیک اخبار بیشتری در مورد این مراسم به طرفداران خواهد داد.

منبع: Dual Shockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده