نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸

اطلاعاتی از دو نقشه جدید بخش چندنفره بازی Halo 5: Guardians منتشر شد

بازی Halo 5: Guardians در بخش چندنفره دارای نقشه‌های جدیدی خواهد بود که در زمان عرضه بازی با آن‌ها آشنا خواهید شد. استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز اخیرا از دو نقشه جدید این بازی رونمایی و اطلاعاتی را از آن‌ها منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

دو نقشه جدید بازی Halo 5: Guardians با نام «The Rig» و «March on Stormbreak» شناخته می‌شوند.

نقشه The Rig در قمر ماه، جایی که در سال ۲۵۵۱ نژاد کاوِنِنت‌ها تمام تمدن انسان‌ها را از بین برده‌اند بنا شده است. از طرفی دیگر نقشه March on Stormbreak در کوهستانی بنا شده که صدها سال پیش توسط نژاد Forerunners بازسازی شده است. گروه نظامی UNSC از این محدوده برای برخی از عملیات نظامی خود استفاده می‌کنند.

اما درادامه با یکدیگر نگاهی به توضیحات کامل سازندگان در رابطه با این دو نقشه جدید می‌اندازیم:

The Rig

اعضای این منطقه از آب و هوا، اقلیم و کشت‌خیز بودن ماه طی چندین سال طولانی لذت بردند. اما زمانی که در سال ۲۵۵۱ نژاد کاوننت‌ها به این قمر آمدند، تعداد جمعیت کاهش یافت و مردمان این منطقه رو به منقرض شدن رفتند. اعضای کمی که در این قمر قرار دارند، با تلاش فراوان و استخراج منابع مهم، سعی دارند عظمت و شکوه این سیاره مانند سابق بازگردانند.

March on Stormbreak

کوهستان‌ اِستورم‌بِرِیک صدها سال قبل توسط نژاد کامچاتکا صدمه دید. پس از آن نژاد فوررانِر که قدرتی نظیر خدایان داشتند، اقدام به بازسازی این کوهستان کردند. پس از کشف نژاد کامچاتکا، گروه UNSC برای کنترل محدوده ایستگاهی را در آن تاسیس کردند.

بازی Halo 5: Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. اگر اخبار مربوط به این بازی در جریان کنفرانس مایکروسافت را از دست دادید، می توانید از طریق زومجی به مشاهده دو تریلر جدید Halo 5: Guardians در گیمزکام ۲۰۱۵ بپردازید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده