نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۰

نویسنده سریال Game Of Thrones هنوز هیچ پایانی را برای این مجموعه در نظر ندارد

جُرج مارتین، نویسنده سریال پرطرفدار Game Of Thrones در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر قسمت پایانی سریال «بازی تاج و تخت» و این‌که چگونه این مجموعه پرطرفدار را به اتمام برساند نگرفته است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

همان‌طور که در اخبار قبلی به اطلاعتان رساندیم، سریال Game Of Thrones احتمالا در هشت فصل به اتمام خواهد رسید. شاید فکر کنید از حالا پایان این سریال مشخص شده است و تهیه‌کنندگان تصمیم گرفته‌اند چگونه این مجموعه را به اتمام برسانند.

مارتین در این رابطه می‌گوید:

هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر نحوه پایان‌بندی سریال نگرفتم.

درادامه زمانی که از وی پرسیده شد آیا پایان این سریال «تیره و تاریک» خواهد بود یا خیر، مارتین گفت:

در گذشته هم اعلام کردم پایانی که من درنظر دارم تلخ و شیرین است.

نویسنده سریال بازی تاج و تخت درادامه صحبت‌های خود گفت احتمالا برای پایان‌بندی این سریال، از سه‌گانه ارباب حلقه‌ها الهام خواهد گرفت:

احتمالا سریال با یک پیروزی به اتمام خواهد رسید، اما این پایان قرار است تلخ و شیرین باشد. اگر به خاطر داشته باشید، شخصیت فورودو در مجموعه ارباب حلقه‌ها دیگر همان انسان گذشته نشد، اما با این حال انسان‌های دیگر به زندگی خود ادامه دادند.

براساس صحبت‌های دیوید بِنیوف، تهیه‌کننده سریال Game Of Thrones، نویسندگان این مجموعه بحث‌های زیادی را در رابطه با پایان سریال با مارتین انجام داده‌اند:

زمانی که ما با مارتین در رابطه با پایان سریال صحبت می‌کنیم، به این معنی نیست پایانی که در حال حاضر درنظر گرفتیم همان پایانی است که در فیلمنامه قرار خواهد گرفت و به مردم نشان خواهیم داد.

در جریان اخبار مربوط به سریال محبوب Game Of Thrones، طی روزهای اخیر مطلع شدیم ایان مَک‌شِین، بازیگر فیلم پرطرفدار John Wick برای اجرای نقشی ناشناخته، به لیست بازیگران فصل ششم سریال Game Of Thrones اضافه شده است. مک‌شین در گذشته در یکی دیگر از سریال‌های دیگر شبکه HBO با نام Deadwood حضور پیدا کرده بود. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند او را در فیلم‌های سینمایی مانند John Wick, Hercules و Pirates Of Caribbean: On Strange Tides به خاطر بیاورند.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده