// دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

معرفی بازی موبایل Hitman Sniper: ضیافتی خونین

محبوب‌ترین کچل دنیای بازی‌های ویدیویی یک قاتل تمام عیار است و از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند تا موانع انسانی را از مسیر هدفش کنار بزند و حالا یکی از این روش‌ها تبدیل به یک بازی مستقل شده است. در ادامه با معرفی بازی موبایل Hitman Sniper از زومجی همراه باشید.

نام Hitman و تصویر مامور ۴۷ به تنهایی می‌تواند کسب سود بازی را ضمانت کند و به طور حتم اسکوئرانیکس نیز از چنین ماجرایی باخبر است و نمی‌خواهدبازار پردرامد بازی‌های موبایل را به رقبا واگذار کند. بعد از Hitman Go که با بردن مامور ۴۷ به سبک استراتژی توانست به موفقیت چشمگیری دست یابد و از طرف زومجی به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سبک استراتژی موبایل در سال ۲۰۱۴ انتخاب شد، حال نوبت به تیراندازی اول شخص رسیده است.

Hitman Sniper که نامی مشابه با بازی Hitman Sniper Challenge دارد، از لحاظ گیم‌پلی و روند بازی نیز از شباهت بسیار بالایی برخوردار است، اما در قالبی دیگر.

Hitman Sniper

این بار اهداف مامور ۴۷ در یک مهمانی بزرگ جمع شده‌اند و باید این میهمانی را به قتله‌گاه بدل سازید. داستان و خط روایت آن فقط بهانه‌ای برای خالی کردن مغز نیروهای دشمن است و نمی‌توان از آن هیچ توقعی داشت چون به هیچ وجه این بازی برای تعریف داستانی چندلایه و درگیر کننده ساخته نشده است. در بالا ذکر شد که اهداف در یک مهمانی بزرگ جمع شده اند و همین مهمانی تنها لوکیشن و مرحله ی بازی است، ولی چگونه می‌توان مخاطبی که در گوشی هوشمند خود Clash of Clans و aa را  می‌بیند، ترغیب کرد تا Hitman Sniper بازی کنند؟Hitman Sniper 2

سبک جدید و متفاوت با سری اصلی، در دو بازی موبایلی Hitman به خوبی جواب داده است

روند بازی همچون روایت‌های معکوس دنبال می‌شود و با هر ماموریتی که در بازی انجام می‌دهید یک پرده‌ی جدید از داستان برای شما باز می‌شود که در نوع خود یک نوآوری به حساب می‌آید و سبب شده وقتی یک شخصی را برای چندمین بار به قتل می‌رسانید، همان حس اولین دفعه را داشته و منتظر بمانید تا هدف بعدی خود را نمایان کند. نحوه‌ی کشتن، بی سر و صدا بودن و مدت زمان انجام ماموریت عواملی هستند که در کنار سوژه‌های قتل درجه دو، ماموریت‌های فرعی را تشکیل می‌دهند. با هرچه بهتر انجام دادن ماموریت‌ها جوایزی چون قطعات گم‌شده‌ی سلاح‌های متفاوت دریافت کرده که با تکمیل آن‌ها به سلاح‌های جدید دست می‌یابید که علاوه بر تاثیر گذاشتن در روند بازی باعث می‌شود تا مرحله را چند باره و برای رسیدن به رکورد بهتر بازی کنید.Hitman Sniper 3

بازی از لحاظ بصری هم حرف‌هایی برای گفتن دارد و تیم سازنده سعی کرده همان تنها لوکیشن بازی را با جزئیات بسیار خوبی طراحی کند و بدون شک با توجه به حجم بازی، با یکی از بازی‌های زیبا و سبک چند ماه اخیر  روبرو هستیم که تدبیر تکنیکی آن‌ها روند بازی را نیز متحول ساخته است.

در نهایت می‌توان Hitman Sniper را به تمام علاقه‌مندان این سری و این سبک توصیه کرد چرا که در اکثر بخش‌های آن نوآوری‌هایی دیده می‌شود که گذر از آن‌ها آسان نیست.

تهیه شده در زومجی

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل‌پلی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده