نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

باکس آرت جدید بازی Quantum Break منتشر شد

در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، مایکروسافت اعلام کرد که ‌شان اشمور،بازیگر سری فیلم‌های ایکس‌-من، در بازی جدید انحصاری ایکس‌باکس وان، Quantum Break، حضور خواهد داشت. امروز توسط وب‌سایت آمازون، باکس‌آرت جدید این بازی با حضور این بازیگر منتشر شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

مایکروسافت در جریان نمایشگاه گیمزکام علاوه بر اعلام تاریخ انتشار بازی‌ انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان ،Quantum Break، که توسط استودیو رمدی ساخته می‌شود، حضور شان اشمور، بازیگر هالیوود در نقش جک جویس را در این بازی تایید کرد. امروز وب‌سایت آمازون آلمان تصویری از باکس‌آرت جدید Quantum Break که اشمور را بر روی جلد بازی نشان می‌دهد، منتشر کرد. در زیر می‌توانید باکس‌آرت قدیم و جدید بازی را مشاهده کنید.

 

Quantum Break در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۶ (۱۷ فروردین ۱۳۹۵) به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. البته چندی پیش فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت اعلام کرد که احتمال پورت این بازی بر روی رایانه‌های شخصی‌ نیز در آینده وجود دارد.

همچنین اگر فرصت تماشای تریلر گیمزکام بازی Quantum Break را نداشتید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این تریلر را از طریق زومجی ببینید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده