نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

کارگردان دنیای ژوراسیک اپیزود نهم فیلم Star Wars را کارگردانی خواهد کرد

در جریان نمایشگاه D23, رسیس استودیو والت دیزنی، الن هورن، اعلام کرد که کالین ترورو، کارگردان فیلم بسیار موفق دنیای ژوراسیک، کارگردانی قسمت نهم جنگ ستارگان را بر عهده خواهد گرفت. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

قسمت نهم مجموعه بسیار محبوب جنگ ستارگان که برای اکران در سال ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده است، توسط کالین ترورو، کارگردان فیلم دنیای ژوراسیک، کارگردانی می‌شود. در زیر می‌توانید متن اصلی‌ این خبر را که توسط دیزنی منتشر شد، بخوانید:

امروز و در جریان نمایشگاه D23, رئیس استودیو والت دیزنی، الن هورن، اعلام کرد که کالین ترورو، کارگردان و نویسنده، فیلم Star Wars: Episode IX را که در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود کارگردانی خواهد کرد.

با اینکه تولید این فیلم تا چند سال دیگر آغاز نخواهد شد اما ترورو امسال برای آغاز کار بر روی این پروژه به کمپانی لوکاس فیلم خواهد رفت. رئیس لوکاس فیلم، کتلین کندی، درباره‌ این خبر گفت:

من از زمانی‌ که فیلم «امنیت تضمین شده نیست» کالین را دیدم دوست داشتم که با او کار کنم. قدرت آن‌ فیلم به همراه موفقیت عظیم فیلم دنیای ژوراسیک در گیشه تمام آن‌ چیزی که لازم است در مورد قدرت کارگردانی و داستان سرایی کالین را بدانیم به ما می‌گوید. ما از اینکه چنین استعداد بزرگی‌ را به خانواده خود و دنیای جنگ ستارگان اضافه کردیم بسیار خوشحال هستیم.

ترورو نیز درباره این خبر گفت:

کارگردانی این فیلم یک کار یا یک وظیفه نیست. این کار دقیقا مانند رفتن به یک اردویی است که داستان سرایان، فیلم سازان و هنرمندان فوق‌العاده‌ای با شما در این اردو همراه هستند. وظیفه ما گفتن داستان‌های جدیدی برای یک نسل جوان است. بخاطر اینکه تمام آنها لیاقت داشتن آن‌ چیزی را که ما در بچگی‌ داشتیم، دارند. ما این کار را توسط خلاقیت بدون مرز، امید و به وجود آوردن چیزهای کاملا تازه که تمامشان  را جورج لوکاس به ما یاد داد انجام خواهیم داد.

جنگ ستارگان قسمت نهم، سومین فیلم از سه‌گانه جدید مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان است که با فیلم Star Wars: The Force Awakens که در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) اکران می‌شود، آغاز خواهد شد.

منبع: IO9


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده