نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

کپ کام امسال در رویداد Playstation Experience مسابقات کاپ قهرمانی برگزار خواهد کرد

کپ‌کام  قصد دارد مسابقات سالانه بازی Ultra Street Fighter 4خود را در رویداد Playsation Experience که امسال هم مانند سال پیش توسط سونی دایر می‌شود، برگزار کند. بازیکنان در این مسابقات بر سر جایزه ۲۵۰ هزار دلاری باهم به رقابت می‌پردازند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

امسال اولین سالی‌ است که مسابقات قهرمانی بازی Ultra Street Fighter 4 یا به اصطلاح «کپ‌کام کاپ» در جریان مراسم Playstation Experience برگزار خواهد شد. این مسابقات در حقیقت پایانی است بر تور سالیانه حرفه‌ای کپ‌کام. ۳۲ بازیکن از اقصی نقاط دنیا برای جایزه ۲۵۰ هزار دلاری و عنوان قهرمان جهانی‌ Street Fighter در این تورنومنت باهم به رقابت می‌پردزند.

تماشاگران این مراسم می‌توانند با پرداخت ۷۵ دلار بلیط‌های VIP این مسابقات را خریداری کنند. این بلیط‌ها شامل صندلی‌های ردیف اول، کالاهایی با لوگوی کپ‌کام و دعوتنامه‌ای برای مهمانی پس از کپ‌کام کاپ می‌شوند.

اگر شما از آن‌ دسته از افرادی هستید که می‌توانید در این مراسم حضور داشته باشید و دوست دارید بلیط‌های این مسابقات را خریداری کنید، می‌توانید اطلاعات تکمیلی در مورد این مسابقات را در بلاگ پلی‌استیشن به دست آورید.

مراسم Playstation Experience در تاریخ ۵ و ۶ دسامبر ۲۰۱۵ ( ۱۴ و ۱۵ آذر) در سان فرانسیسکوی ایالات متحده برگزار خواهد شد. قیمت بلیط‌های این مراسم در حال حاضر ۵۹.۹۹ دلار است و در ماه مهر این قیمت‌ها به ۷۵ دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

خبر برگزاری مراسم Playstation Experience جمعه ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) اعلام شد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانید خبر رسمی‌ این مراسم را در زومجی بخوانید.

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده