نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

نسخه‌ی جدید فریمور ایکس‌باکس وان با تغییرات جزیی از راه رسید

مایکروسافت دیروز یک بروزرسانی برای سفت‌افزار (Firmware) کنسول ایکس‌باکس وان منتشر کرد. این بروزرسانی که شامل چند بهبود کوچک است، ایکس‌باکس وان را برای دریافت رابط کاربری جدیدی که اواخر امسال عرضه می‌شود آماده خواهد کرد.

تمام دارندگان ایکس‌باکس وان با نصب این آپدیت می‌توانند سفت‌افزار کنسول خود را به نسخه‌ی ۶.۲.۱۳۳۲۶.۰ ارتقا دهند. به این ترتیب ایکس‌باکس وان برای دریافت بروزرسانی بزرگتری که در ماه نوامبر عرضه می‌شود آماده خواهد شد. این بروزرسانی قرار است تغییرات زیادی را در رابط کاربری کنسول به وجود آورد و به لحاظ ظاهری نیز با رابط کاربری ویندوز ۱۰ هماهنگ است. گفته می‌شود که اعضای برنامه‌ی پیش‌نمایش ایکس‌باکس وان می‌توانند زودتر از سایر افراد و در ماه سپتامبر این بروزرسانی را دریافت کنند.

گذشته از این در بروزرسانی جدید سفت‌افزار ایکس‌باکس وان بهبودهایی جزیی لحاظ شده است که از جمله‌ی آنها می‌توان به رفع مشکلات بخش چت گروهی اشاره کرد.

مایکروسافت در مراسم گیمزکام ۲۰۱۵ رابط کاربری جدید ایکس‌باکس وان را به نمایش گذاشت. این رابط کاربری که با الگوگیری از کاشی‌های ویندوز ۱۰ طراحی شده است و ۵۰ درصد نسبت به رابط فعلی کنسول سریع‌تر عمل می‌کند، با استقبال طرفداران ایکس‌باکس وان مواجه شده است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده