نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

اطلاعات جدیدی از Toy Story 4 منتشر شد

کمپانی پیکسار در جریان نمایشگاه D23 دیزنی که در شهر آناهایم ایالت کالیفرنیا در حال برگزاری است، اطلاعات جدیدی از قسمت چهارم داستان اسباب بازی، یکی‌ از محبوب‌ترین انیمیشن‌های خود منتشر کرد. با زومجی و جزیئات این خبر همراه باشید.

کارگردان ارشد دیزنی، جان لستر، در جریان نمایشگاه D23 اطلاعات جدیدی از قسمت چهارم Toy Story به طرفداران این مجموعه داد. وی تأیید کرد که قسمت چهارم داستان اسباب بازی، یک داستان عاشقانه بین وودی و بو پیپ خواهد بود. بو پیپ پس از غیبت به دلایل نامعلوم در قسمت سوم این مجموعه، به قسمت چهارم باز خواهد گشت.

لستر در ادامه این خبر افزود:

هر کدام از قسمت‌های مجموعه داستان اسباب بازی یک ژانر متفاوت است. Toy Story 4 یک داستان عاشقانه بین وودی و بو پیپ خواهد بود. بو در قسمت چهارم حضور خواهد داشت. در این قسمت وودی و باز برای یافتن بو راهی‌ می‌شوند. داستان این قسمت یک داستان بسیار احساسی‌ خواهد بود. اینکه یک داستان عاشقانه راجع به  این دو شخصیت بسازیم، کار بسیار سرگرم کننده و جالبی‌ است.

همچنین لستر گفت که تیم او تا موقعی‌ که یک داستان خوب برای قسمت چهارم این مجموعه پیدا نکرده بود، نمی‌خواست که این قسمت را بسازد. پس از اینکه آنها داستان را نوشتند، مطمئن شدند که ساخت این قسمت تصمیم درستی‌ خواهد بود. وی در انتها گفت:

چند شخصیت فوق‌العاده جالب و بامزه به این قسمت اضافه خواهند شد که در آینده اطلاعات بیشتری از آنها در اختیار شما قرار می‌دهیم. 

داستان اسباب بازی ۴ برای اکران در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ (خرداد - تیر ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده