نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

اَلی‌ لارتر: فیلم Resident Evil 6 قطعا اخرین قسمت این مجموعه خواهد بود

در مصاحبه‌ای که اَلی‌ لارتر، بازیگر نقش کلیر ردفیلد در مجموعه فیلم‌های رزیدنت اویل با وب‌سایت ای‌جی‌ان انجام داد، اعلام کرد که  قسمت ششم فیلم قطعا آخرین قسمت از این مجموعه خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش، خبر حضور اَلی‌ لارتر در فیلم جدید مجموعه Resident Evil، رزیدنت اویل: آخرین قسمت، در نقش کلیر ردفیلد تأیید شده بود. هنگامی که در حین مصاحبه با وب‌سایت ای‌جی‌ان از وی سوال شد که آیا این فیلم آخرین قسمت مجموعه ساخته شده توسط پاول اندرسون است، وی بدون هیچ مکثی در جواب گفت:

من می‌دانم که این آخرین قسمت خواهد بود.

وی اما در ادامه گفت که اصلا از این موضوع که این فیلم آخرین قسمت مجموعه رزیدنت اویل است ناراحت نیست.

چند تا فیلم هستند که طرفداران به این گستردگی‌ای دارند و شانس این را به دست می‌آورند که ۶ قسمت ازشان ساخت شود؟ به نظر من این مساله فوق‌العاده‌ است. این مجموعه در حقیقت متعلق به میلا یوویچ و پاول است. من خیلی‌ از آنها سپاسگزار هستم که آنها من را برای ایفای نقش کلیر انتخاب کردند. این موضوع که محوریت فیلم قهرمانان زن است خیلی‌ مسئله خوبی‌ است و خیلی‌ خوشحالم که مثل خیلی‌ از فیلم‌های هالیوودی ۷ تا مرد و یک زن در این فیلم وجود ندارند. منظور من این است که شخصیت‌های اصلی‌ فیلم دو تا زن هستند که باهم رقابت نمی‌کنند. اگر ما مراقب نبودیم فیلم می‌توانست درگیر کلیشه‌های رایج هالیوود بشود اما این فیلم، یک فیلم اکشن با حضور قهرمانان زن است.

وی همچنین در ادامه صحبت‌های خود گفت که فیلم‌هایی مانند رزیدنت اویل که قهرمان‌های آنها زن هستند هنوز در هالیوود به یک مسئله عادی تبدیل نشده است اما این موضوع در حال تغییر است.

این مسئله که فیلم‌هایی با محوریت قهرمانان زن در هالیوود بیشتر محبوب نیستند خیلی‌ عجیب است اما من اعتقاد دارم که همه‌چیز در حال تغییر است. به طور مثال فیلم لوسی دارای یک قهرمان زن بود، پس من اعتقاد دارم که این رویه در حال عوض شدن است.

هنگامی که از لارتر در مورد داستان فیلم سوال شد، وی گفت که نمی‌تواند اطلاعات زیادی راجع به آن‌ به ما بدهد اما از فیلمنامه فیلم بسیار تمجید کرد.

ما اجازه نداریم که هیچ چیزی از داستان فیلم به شما بگوییم و من این راز را برای خودم نگه می‌دارم اما چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که فیلمنامه فیلم فوق‌العاده‌ است. آنها با این فیلمنامه داستان کل مجموعه را جمع‌بندی کردند و خوب این کمی مسئله ناراحت کننده‌ای است. اینکه من توانستم دوباره در نقش کلیر در این مجموعه ظاهر شوم هیجان انگیز است. من نمی‌توانم تا آغاز تولید فیلم صبر کنم. همچنین من فکر می‌کنم طرفداران این مجموعه برای این فیلم بسیار هیجان زده خواهند بود.

کار تولید قسمت ششم فیلم رزیدنت اویل (Resident Evil: final chapter) ماه آینده در آفریقای جنوبی آغاز می‌شود و فیلم برای اکران در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۷ (۸ بهمن ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده