نویسنده: Zoomg Team
// شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

ماه آینده Live Pro-Am بازی NBA Live 16 به‎صورت رایگان برای پلی‎استیشن 4 عرضه خواهد شد

NBA Live 16 نسخه جدید سری بازی‎های سبک ورزشی NBA Live است که به زودی روانه بازار خواهد شد؛ حال به تازگی اعلام شده که قرار است ماه آینده Live Pro-Am بازی به‎صورت رایگان برای کاربران پلی‎استیشن 4 در دسترس قرار گیرد. با زومجی همراه باشید.

کسانی که به دنبال کشف امکانات و ویژگی‎های جدید بازی NBA Live 16 تا قبل از عرضه رسمی آن در ماه سپتامبر هستند، می‎توانند با کنسول پلی‎استیشن 4 خود این کار را عملی کنند؛ چراکه قرار است در ماه آینده، Live Pro-Am بازی به‎صورت رایگان برای کاربران پلی‎استیشن 4 در دسترس قرار گیرد.

به همراه تکنولوژِی بی‎نظیر Face-Scanning (اسکن چهره)، که یک اپلیکیشن موبایلی محسوب می‎شود و GameFaceHD نام دارد، Live Pro-Am بازی شامل حالت جدیدی از گیم‎پلی به نام Live Run است. Live Run حالت جدیدی است که در آن بازیکنان می‎توانند در گروه‎های ۵ نفره در مقابل یکدیگر قرار گیرند. Live Run شما را قادر می‎سازد تا یک بازیکن بسازید، همراه با ۹ نفر از دوست‎هایتان پابه زمین بازی‎های واقعی NBA بگذارید، سطح بازیکن خود را ارتقا دهید، لباس‎های جدید برای بازیکن خود باز کنید و از امکانات زیادی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، به نفع خود و برای پیشرفت بازیکنتان استفاده کنید.

به‎علاوه، در Live Pro-Am، بخشی به نام مسابقات تابستانی آنلاین وجود دارد که قرار است تجربه لذت‎بخشی از آمریکای شمالی را در اختیارتان بگذارد؛ چراکه قرار است با این بخش به تمامی زمین‎های موجود در آمریکای شمالی دسترسی داشته باشید که از میان آن‎ها می‎توان به زمین Hoop Dome در شهر تورنتو و همچنین زمین Terminal 23 در شهر نیویورک اشاره کرد. به علاوه، حالت دیگری هم به نام Rising Star Career در بازی وجود خواهد داشت که در آن می‎توانید بازیکن خود را به یک ستاره تبدیل کنید.

کسانی که می‎خواهند اپلیکیشن همراه بازی را دانلود کنند، می‎توانند در روز ۱۷ شهریور ماه (۸ سپتامبر) این کار را انجام دهند. به علاوه، Live Pro-Am در روز ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) به‎صورت رایگان برای کاربران پلی‎استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما در این‎باره چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده