نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

اطلاعاتی از حجم و زمان انتشار نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 3 منتشر شد

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار نسخه آزمایشی بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 3، استودیو تری‌آرک اطلاعات مهمی را از زمان انتشار و حجم این نسخه منتشر کرده که درادامه می‌توانید به مشاهده جزئیات بپردازید. با زومجی همراه باشید.

طی جلسه پرسش و پاسخی که میان طرفداران و تری‌آرک انجام شده، این استودیو سعی کرده به مهم‌ترین سوالات طرفداران پاسخ دهد و اطلاعات مفیدی را از نسخه آزمایشی Call of Duty: Black Ops 3 در اختیار کاربران قرار دهد.

سازندگان در ابتدا تایید کردند حجم نسخه آزمایشی حدود ۱۵ گیگابایت است. اگر بازی را از خرده‌‌‌فروش‌ها خریداری کرده باشید، کُدی به شما داده می‌شود که باید آن را در وب‌سایت رسمی Call of Duty وارد و پس از آن کدی که دریافت خواهید کرد را در پلتفرم خود وارد کنید. اگر بازی را به صورت دیجیتالی از شبکه پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس لایو خریداری کرده باشد، در زمان انتشار نسخه آزمایشی به صورت خودکار اجازه دسترسی به شما داده خواهد شد.

از تاریخ ۱۹ آگوست (بیست و هشتم مرداد) و ساعت ۱۱:۳۰ صبح به وقت ایران، به کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 ایمیلی ارسال می‌شود که حاوی کد مخصوص برای شرکت در نسخه آزمایشی است. پس از دریافت این کد و وارد کردن آن در کنسول، می‌توانید شروع به دانلود نسخه آزمایشی کنید.

از طرفی دیگر در تاریخ ۲۶ آگوست (دوم شهریور) و ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه صبح به وقت ایران، ایمیلی به کاربران کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ارسال می‌شود که با انجام دادن دستورالعمل ذکرشده در قسمت بالا، این کاربران هم می‌توانند نسخه آزمایشی بخش چندنفره قسمت جدید سری بازی‌های ندای وظیفه را تجربه کنند.

در انتها تری‌آرک تایید کرده پیشرفت‌هایی که بازیکنان در طول نسخه آزمایشی به دست خواهند آورد، به بازی اصلی انتقال نخواهد یافت.

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط استودیو تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۶ نوامبر ( ۱۵ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

شما همچنین می‌توانید اطلاعات مربوط به محتویات نسخه آزمایشی بازی Call of Duty: Black Ops 3 و تریلر آن را هم از طریق زومجی مشاهده کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده