نویسنده: Zoomg Team
// جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵

تماشا کنید: اولین اطلاعاتِ بسته‎الحاقی بازی Dying Light منتشر شد

The Following نام اولین بسته‎الحاقی داستانی بازی Dying Light است که چندی پیش خبر انتشار آن پخش شد؛حال استودیو تِک‎لَند اولین اطلاعات رسمی را از این بسته‎الحاقی منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

اخیرا استودیو تِک‎لَند اولین جزئیات رسمی را از بسته‎الحاقی The Following برای بازی Dying Light منتشر کرد. این بسته، همانند نسخه اصلی داستان کایل کرِین را دنبال می‎کند و قرار است از بسیاری از ناگفته‎های داستانی بازی، پرده‎برداری کند. The Following قرار است با پیاده‎سازی مکانیکی جدید، تغییرات زیادی را در بازی ایجاد کند؛ تغییراتی که مطمئنا به بیشتر ترسیدن شما کمک شایانی خواهند کرد.

در ادامه می‎توانید چهار تصویر جدید با رزولوشن 4K را از این بسته‎الحاقی مشاهده کنید:

مهم‌ترین ویژگی این بسته‌ی الحاقی که تنوع زیادی در گیم‌پلی بازی ایجاد می‌کند، افزوده شدن ماشین‌های آف‌رود کوهستانی است؛ این ماشین‎ها را می‎توانید آپگرید کنید، Skill جدید برای آن‎ها باز کنید و ... . نقشه‌ی جدیدی هم برای بازی در نظر گرفته شده که به گفته‌ی تک‌لند، بزرگ‌تر از مجموع تمام نقشه‌های قبلی بازی است.

هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این بسته‎الحاقی در دسترس نیست. تا به این لحظه می‎دانیم این بسته‌ی الحاقی به صورت جداگانه با قیمت ۱۵ دلار برای خرید موجود خواهد بود اما برای کسانی که سیزن پس بازی را در اختیار دارند، رایگان است.

در نهایت، می‎توانید اولین ویدیو رسمی را از این بسته‎الحاقی مشاهده کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 360pدانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده