نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۹

تایید ساخت قسمت دوم فیلم Beetlejuice توسط وینونا رایدر

پس از سال‌ها حدس و گمانه زنی‌ در ارتباط با ساخت قسمت دوم فیلم بسیار محبوب Beetlejuice, وینونا رایدر، بازیگر قسمت اول این فیلم بالاخره در برنامه آخر شب با ‌ست میرز ساخت قسمت دوم این فیلم را تایید کرد. با زومجی همراه باشید.

فیلم Beetlejuice که در سال ۱۹۸۸ میلادی توسط تیم‌ برتون ساخته شد، به سرعت توانست تبدیل به یکی‌ از فیلم‌های کالت سینمای آمریکا تبدیل شود. سال‌ها بود که اخبار و شایعاتی مبنی بر ساخت قسمت دوم این فیلم مطرح شده بود و بالاخره وینونا رایدر، که در قسمت اول فیلم نیز بازی کرده بود در برنامه آخر شب با ‌ست میرز ساخت قسمت جدید این فیلم را تأیید کرد. کارگردانی این فیلم نیز مانند قسمت اول بر عهده تیم‌ برتون خواهد بود. رایدر در توضیح این خبر گفت:

خبر ساخت قسمت دوم Beetlejuice خیلی‌ محرمانه بود. ما قرار نبود با هیچکس در موردش حرفی بزنیم. اما چند وقت پیش خود برتون در مصاحبه‌ای گفته بود که ما این فیلم را خواهیم ساخت و وینونا هم در آن‌ بازی خواهد کرد. وقتی‌ که خود برتون این موضوع را تأیید کرده، من هم احساس می‌کنم می‌توانم خبر ساخت فیلم را به شما بدهم.

Beetlejuice 2 وینونا رایدر

سال‌هاست که شایعات ساخت قسمت دوم این فیلم مطرح است. در سال ۲۰۱۴، مایکل کیتون در مصاحبه‌ای که با ام‌تی‌وی نیوز داشت گفته بود که اگر برتون کارگردانی قسمت دوم بیتل‌جوس را بر عهده بگیرد، وی خیلی‌ دوست دارد که بار دیگر نقش روحی‌ را که در قسمت اول بر عهده داشت، ایفا کند. وی در این مصاحبه گفته بود:

من همیشه گفته‌ام که دوست دارم در قسمت دوم بیتل جوس بازی کنم اما فقط به شرطی که تیم‌ هم در آن‌ پروژه حضور داشته باشد.

Beetljuice دومین فیلم برتون در مقام کارگردان بود و در زمان اکرانش توانست هم در گیشه بسیار موفق عمل کند و هم نظر مثبت منتقدین را جلب کند. موفقیت این فیلم باعث شد که برتون برای کارگردانی فیلم ابرقهرمانی بتمن انتخاب شود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده