نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

تماشا کنید: یاران قدیمی تارانتینو در تریلر جدید فیلم The Hateful Eight

دیروز بود که پوستر تازه‌ی جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو منتشر شد. امروز اما طرفداران این کارگردان صاحب‌سبک می‌توانند تصویر واضح‌تری از فیلم موردانتظارشان داشته باشند. با زومجی برای تماشا و دانلود این تریلر همراه باشید.

خون، خشم، خیانت. جدیدترین تریلر «هشت نفرت‌انگیز» تارانتینو همانی است انتظارش را می‌کشیدید. ساموئل ال. جکسون و کرت راسل در این ویدیو حضور پررنگی دارند که با جمع بازیگران قدیمی تارانتینو مانند تیم راث و مایکل مدسن در کلبه‌ای که می‌بینیم، ما را یاد آن سوله‌ی فیلم «سگ‌های انباری» می‌اندازند.

چشم‌اندازهای بسیار زیبای ایالت وایومینگ، لطافت را در کنار خشونت این گروه به تصویر می‌کشد. با این که تارانتینو همچنان در حال و هوای وسترن مانده اما فیلم جدید او تقریباً هیچ تشابهی به «جانگوی رهاشده» ندارد و رنگ‌های گوناگون و پرحرارت آن فیلم، در هشت نفرت‌انگیز جای خود را به تم سردتری داده‌اند.

داستان فیلم حدود ۸ سال پس از جنگ‌های داخلی آمریکا و در ایالت برفی وایومینگ رخ می‌دهد. جان راث (کرت راسل) یک جایزه‌بگیر معروف است که یک فراری به نام دیزی دامرگ (جنیفر جیسن‌لی) همراه خود دارد. او در راه به مارکوس وارن (ساموئل جکسون)، یک سرباز سابق ارتش و کریس منیکس (والتون گاگینز) کلانتر جدید شهر برخورد می‌کند. آن‌ها بر اثر طوفان راه خود را گم می‌کنند و هنگامی که برای اقامت در جایی توقف می‌کنند، اتفاقات غیرمنتظره‌ای برایشان می‌افتد.

هشت نفرت‌انگیز ابتدا به صورت محدود در تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی) اکران خواهد شد و به مدت دو هفته روی پرده‌های مخصوص فیلم ۷۰ میلیمتری (با نسبت طول به عرض ۲.۷۵ به ۱) به نمایش گذاشته می‌شود. سپس در تاریخ ۸ ژانویه‌ی سال جدید (۱۸ دی) به صورت دیجیتالی برای عموم اکران خواهد شد.

دانلود با کیفیت 360p | دانلود با کیفیت HD 720p

منبع: Mashable


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده