// پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

سریال تلویزیونی Halo با تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ لغو نشده است

سریال تلویزیونی در دست ساخت با اقتباس از سری Halo که قرار بود استیون اسپیلبرگ آن را تهیه کند و مایکروسافت نیز تبلیغات زیادی برایش کرد را یادتان هست؟ به نظر می‌رسد که این پروژه هنوز در دست ساخت قرار دارد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

قبل از روی کار آمدن فیل اسپنسر، مایکروسافت قصد داشت تا با ایکس‌باکس وان غیر از بازی‌های رایانه‌ای به سرگرمی‌های دیگری نیز بپردازد و به همین منظور استودیوی مجزایی مخصوص این کار در بخش ایکس‌باکس تاسیس کرد. این استودیوی جدید قصد داشت چندین سریال تلویزیونی جدید را برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان تهیه کند. یکی از این سریال‌ها قرار بود از روی مجموعه‌ی Halo ساخته شود و استیون اسپیلبرگ نیز وظیفه‌ی تهیه کنندگی آن را بر عهده گیرد.

حال با تعطیل شدن استودیوی سرگرمی‌های مایکروسافت اکثر آن سریال‌های برنامه ریزی شده یا لغو شده یا به شبکه‌های تلویزیونی مختلف فروخته شده‌اند. مانند سریال Humans که اکنون در شبکه‌ی ای‌ام‌سی درحال پخش بوده و توانسته موفق هم ظاهر شود.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد سریال Halo قرار است توسط شبکه‌ی تلویزیونی شوتایم (که ظاهرا برای مدت نسبتا زیادی وظیفه‌ی تولید این سریال را بر عهده گرفته) به نمایش گذاشته شود. در بخشی دیگر از گزارشات نیز اشاره شده است که این شبکه فعلا قصد ندارد به این زودی‌ها به صورت رسمی از این خبر رونمایی کند.

تنها سریال تلویزیونی ساخته شده از سری Halo که ما تا به حال از مایکروسافت دیدیم Nightfall بود. این سریال جدا از اینکه نتوانست نظر منتقدین را آنگونه که باید جذب کند، قصد داشت تا وقایع گذشته زندگی مامور Locke را تعریف کند. این شخصیت طی داستان سریال وارد گروه اسپارتان‌ها شده و در بازی Halo 5: Guardians وظیفه دارد تا مسترچیف را دستگیر کند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده