نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

اطلاعات جدیدی از بروزرسانی ماه آگوست بازی Driveclub منتشر شد

در حالی که محتویات Season Pass بازی Driveclub طی روزهای اخیر به پایان رسید، استودیو اِولووشن، سازنده این بازی مسابقه‌ای هنوز برنامه‌های زیادی برای پشتیبانی از بازی Driveclub دارد. با زومجی و اطلاعاتی از بروزرسانی ماه آگوست این بازی همراه باشید.

طی روزهای اخیر، پائول راستچِنسکی، کارگردان بازی درایوکلاب، از طریق حساب توئیتر خود اطلاعات جدیدی را از بروزرسانی ماه آگوست (مرداد-شهریور) این بازی منتشر کرده است:

این ماه شاهد اضافه شدن خصوصیت پشتیبانی از کلاج برای فرمان‌های بازی Driveclub هستیم.

از محتویات دیگر بروزرسانی این ماه می‌توان به اضافه شدن محتویات جدید در گاراژ و ارائه بروزرسانی برای قسمت کنترل ماشین‌های Elite Levels 66-75 / VUHL و Rimac اشاره کرد.

اما این تمام ماجرا نیست. کارگردان بازی Driveclub در صحبت‌های خود به دو ماشین رایگان و یک سورپرایز ویژه هم اشاره کرده است:

علاوه بر اضافه شدن یک ماشین جدید برای دانلود و یک سورپرایز که به زودی در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد، دو ماشین دیگر هم به لیست ماشین‌های درایوکلاب اضافه خواهد شد. یکی از این ماشین‌ها را می‌توانید به صورت مستقیم از فروشگاه پلی‌استیشن دانلود کنید و برای دسترسی به ماشین دیگر، باید در بازی به سطح ۶۶ رسیده باشید.

این هفته قرار است از دو ماشین جدید Driveclub رونمایی شود. راستچِنسکی همچنین در انتهای صحبت‌های خود گفته است که این سورپرایز مختص به دو ماشین جدید بازی نخواهد بود.

مشکلاتی که در زمان عرضه درایوکلاب در سرورهای بازی بوجود آمد، به سونی اجازه نداد نسخه رایگان DriveClub را همزمان با عرضه نسخه کامل آن منتشر کند. سال گذشته اعلام شد برای رفع مشکلات کامل سرورها، نسخه پلی‌استیشن پلاس با تاخیر عرضه خواهد شد و حال پس از هشت ماه، سرانجام ماه گذشته شاهد انتشار نسخه پلی‌استیشن بازی Driveclub بودیم.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده